Национален шампионат - БФАС, правилници и критики

Всичко свързано с рали спорта, което не се вписва в по-горните категории

Re: Национален шампионат - БФАС, правилници и критики

Мнениеот GT 51 » Сря Яну 23, 2013 22:33

Каквито и правила да се измислят и гласуват, винаги ще има "трениращи състезатели" , това няма как да се ограничи.Напоследък забелязвам една, така да се каже култура в трениращите...слагат отцепки, ползват станций,имат нагласа и да карат по правилата, но винаги са по трасето.На последната писта София, ако примерно не познаваш пилотите, няма как да разбереш, че някой тренира примерно само десни завой.Там винаги има трафик....примерно същото се отнася и за планинските...минаваш десетки пъти за Трите буки,щот спиш в хотела,караш на Узана , ама си се настанил в Импулс, или Бузлуджа , примерно...как пък някой ще ми забрани да си карам по пътя...ако искам и сто пъти ще сляза до града....Вероятно нещата ще се променят....но трябва пилотите да вземат отношение, а не ние феновете, щот нас не ни зачитат....Толкова е простичко...! :mrgreen:
Колумбе,йебем ти откритие !!!
Абе вземи си нещо ретро , и не се занимавай с глупости !!!
GT 51
 
Мнения: 940
Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 17:59
Местоположение: Перник
Име: Владимир Димитров

Re: Национален шампионат - БФАС, правилници и критики

Мнениеот QUATRO » Сря Яну 23, 2013 23:13

GT 51 написа:Каквито и правила да се измислят и гласуват, винаги ще има "трениращи състезатели" , това няма как да се ограничи...как пък някой ще ми забрани да си карам по пътя...ако искам и сто пъти ще сляза до града....Вероятно нещата ще се променят....но трябва пилотите да вземат отношение, а не ние феновете, щот нас не ни зачитат....Толкова е простичко...! :mrgreen:


Влаво ве - ми нали това казвам - въпросът е принципен ......
Ти си карай сто пъти до града :D ама си карай РАЗУМНО - КАКТО Е ПО-ПРАВИЛНИК - Ето това наричам аз Опознаване ....
И действително - пилотите трябва да вземат отношение ,а не ние . Дреме му на някой от федерацията или на някой от нас феновете ,че еди кой си тренирал .....
Ми явно щот не са намерили друг начин федерацията ни, да предпазят нормално движещите хора по-пътя на, който ще има състезание ,са го измислили това правило .....
И пак казвам - ВЪПРОСЪТ Е ПРИНЦИПЕН
QUATRO
 
Мнения: 508
Регистриран на: Пон Сеп 05, 2011 18:19
Местоположение: Пазарджик
Име: stefan itov

Re: Национален шампионат - БФАС, правилници и критики

Мнениеот GT 51 » Сря Яну 23, 2013 23:43

Започне ли шампионата, ще се разбере.... :wink:
Колумбе,йебем ти откритие !!!
Абе вземи си нещо ретро , и не се занимавай с глупости !!!
GT 51
 
Мнения: 940
Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 17:59
Местоположение: Перник
Име: Владимир Димитров

Re: Национален шампионат - БФАС, правилници и критики

Мнениеот Иван Шопов » Пет Фев 01, 2013 19:55

Някакви мнения и коментари за това тук?
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: Национален шампионат - БФАС, правилници и критики

Мнениеот Иван Шопов » Нед Фев 03, 2013 16:11

Хайде да припомня някои документи.
Не за друго, а защото прекалено явно се "забравят" според приятлските чувства.
В прикачените файлове има:

1. Отчет за похарчени 92500лв, които са отпуснати за обучение и командироване на маршалите.
- Договори с тях не съществуват. Затова и стои репликата "При разкритие от страна на НАП"!
- Печалба не може да се начислява при целеви разходи.
- 1500лв за счетоводсто е сумата за надраскани набързо 326 касови ордера или по 4.60лв за всеки един.
2. Пътен лист, първа страница.
- Тук се вижда кой го е попълвал, кой автомобил е карал и кога
3. Пътен лист, втора страница
- Тук се виждат изминатите километри по дати.
- Не трябва да се забравя, че по време на провеждането на WRC етапите са затворени през по-голямата част от деня.
- Имаме нов световен рекорд за средна скорост по време на ралито за да бъдат инструктирани отново маршалити.

Пускам всичко това в отговор на поредното неправилно решение на БФАС, част от което гласи:

Код: Избери целия код
На база направен одит от сметната палата в МФВС за разходите по Рали”България”2010 не е установено неправомерно изразходване на средства. Следователно „Школа за автомобилни пилоти – П.Жеков” няма задължения към БФАС.


Това е само началото... Все пак в решението има и други неправди.
Прикачени файлове
3.JPG
Пътен лист 2-ра страница
2.JPG
Пътен лист 1-ва страница
1.JPG
Отчет за ПРАВИЛНО похарчените средства
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: Национален шампионат - БФАС, правилници и критики

Мнениеот REZINA » Пон Фев 04, 2013 20:29

Незнам за коя тема ми е въпроса,но както и да е.Имам следното питане (моля само компетентни да отговорят) в правелника : СПЕЦИФИЧНИ ПРАВИЛА ЗА ГРУПА „Х” 2010 http://www.bfas.bg/index.php?option=com ... itstart=30 в точка 5.3.7. Носачи
Свободни, от сериен автомобил или хомологирани.
Как да се разбира : Свободни от серийни автомобили или Свободни и от серийни автомобили, да виждам че има запетайка след "свободни" Въпроса ми конкретно е може ли да се кара в Х със собственоръчно направени тръбни носачи ? Защото после идва въпроса за автомобили от тръбна конструкция или окачване и моментално отиваш в Е.
Не е важно колко ти върви колата а колко ти е празна главата
http://www.youtube.com/watch?v=evnW6Ntqlao
Аватар
REZINA
 
Мнения: 222
Регистриран на: Пон Дек 15, 2008 22:46
Местоположение: Плевен
Име: Росен Костов

Re: Национален шампионат - БФАС, правилници и критики

Мнениеот Иван Шопов » Пон Фев 04, 2013 20:54

Трудно ще намериш еднозначен отговор - целите правила за "Х" са така написани. Преди Ники да направи доброволен превод на група "Е" и в последствие с някои промени тази група да бъде приета, тези правила за "Х" бяха сътворени за да има "някакви". Съобразно тях голфа на Асен например трябваше да спре да кара (още една причина да ги има точно така написани), но слава Богу, че на базата на доброволен труд се появиха и по-смислени.

Теоретичният минус е, че никой не гарантира здравината на тези носачи (не мисля, че ще ги направиш лошо, просто няма кой да издаде сертификат и техническата комисия да спи спокойно).

От една страна в т.5.3.4 е записано "Шарнирите могат да бъдат от различен материал от оригиналните.
Точките на закрепване на окачването към купето и шасито могат да бъдат
модифицирани:
- чрез употребата на “Uniball”. Оригиналният носач може да бъде отрязан и да
бъде заварено ново легло за “Uniball”
."

Щом можеш да режеш и заваряваш свободно, то надали има проблем и в тръбните носачи. Логика... Но тя не винаги е вярна.

Най-добре се обади на Камен и го попитай, но изрично изпрати и писмо (с входящ номер) до БФАС и стискай палци скоро да получиш официален отговор.
Преди това - тези "правила" ще си бъдат тълковник.

Ако ти трябва нечий телефон или контакт - звънни ми утре на 0888216942 и ще ти ги дам.
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: Национален шампионат - БФАС, правилници и критики

Мнениеот REZINA » Пон Фев 04, 2013 21:11

Благодаря за отговора.Питам защото искам да првя пежото Макси-Киткар имам раздувки и всичко необходимо от една-две години,но пусти и носачи са над 800 паунда а за полуоските да не говорим.........а могат да се направят и то не по зле от оригиналните.Ама после отваш на пистата и някой ти казва "отиваш в публиката" или отнасяш от конкуренцията Контестация.........та за това попитах!!! Все пак няма да го напрвя докато не получа конкретен отговор по начина който ми каза ;-)
Не е важно колко ти върви колата а колко ти е празна главата
http://www.youtube.com/watch?v=evnW6Ntqlao
Аватар
REZINA
 
Мнения: 222
Регистриран на: Пон Дек 15, 2008 22:46
Местоположение: Плевен
Име: Росен Костов

Re: Национален шампионат - БФАС, правилници и критики

Мнениеот MIROSLAV MARINOV » Пон Фев 04, 2013 22:09

Резина,СВОБОДНИ в това изречение означава точно свободни.И всичко след запетайката е излишно ,защото влиза в категория "свободни".Дали ще са от друг автомобил или хомологирани,пак са в тази категория за гр. Х.Така ,че аз мисля че няма да имаш проблем.Още повече ,че ти възнамеряваш да препарираш колата във вариант макси.И най вероятно носачите ще са точно като хомологираните за този модел.
Вече в гр.Х на затворен маршрут се карат доста модифицирани коли със свободни носачи.
Но все пак за да си 100% сигурен,послушай Иван.
Успех в подготовката и състезанията!
Аватар
MIROSLAV MARINOV
 
Мнения: 602
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 19:35
Местоположение: SOFIA
Име: Мирослав Маринов

Re: Национален шампионат - БФАС, правилници и критики

Мнениеот REZINA » Вто Фев 05, 2013 00:23

MIROSLAV MARINOV написа:Но все пак за да си 100% сигурен,послушай Иван.
Успех в подготовката и състезанията!

Благодаря Ви ;-)
Не е важно колко ти върви колата а колко ти е празна главата
http://www.youtube.com/watch?v=evnW6Ntqlao
Аватар
REZINA
 
Мнения: 222
Регистриран на: Пон Дек 15, 2008 22:46
Местоположение: Плевен
Име: Росен Костов

Re: Национален шампионат - БФАС, правилници и критики

Мнениеот Иван Шопов » Пет Фев 08, 2013 13:03

Доста изтегляния на публикувания по-горе документ, а никакви коментари.

Хайде да припомня и друго...
Договора е за обучение на 530 маршала. Парите за това са усвоени, а дали има толкова обучени? Могат ли да бъдат НАМЕРЕНИ и ползвани по предназначение?

Отговора е във файла, който можете да изтеглите тук.
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: Национален шампионат - БФАС, правилници и критики

Мнениеот Ferjancz » Пет Фев 08, 2013 15:53

Иван Шопов написа:Доста изтегляния на публикувания по-горе документ, а никакви коментари.

Хайде да припомня и друго...
Договора е за обучение на 530 маршала. Парите за това са усвоени, а дали има толкова обучени? Могат ли да бъдат НАМЕРЕНИ и ползвани по предназначение?

Отговора е във файла, който можете да изтеглите тук.



Гледам, гледам, смятам, смятам и немога да получа числото 4545 от горните шест числа :roll: Умножавах, събирах, делих - не и не!
Отделно, означава ли пред последната точка от отчета, че това са пари, отделени за "Ако не мине..." ? А и след решенията на БФАС, да се разбира ли, че "Мина..." ? :roll:
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Re: Национален шампионат - БФАС, правилници и критики

Мнениеот Иван Шопов » Пет Фев 08, 2013 17:47

И да го получиш пак няма да ти излезе сметката като км/ч.
Малко по-нататък ще чуем и заветното изречение "Карал съм по 23 часа и 1 час съм спал!". Е, друг е въпроса кой е стоял 23 часа по трасетата за да бъде инструктиран за пореден път.:)

Относно "опрощенията"... Единствено ОС на БФАС може да реши дали да възобнови членството на "Школа за автомобилни пилоти".
Друг е въпроса защо и как се замазват очите на хората, че "всичко е наред".
Странно как две управления ( това на г-н Янакиев и това на г-н Александров), независимо едно от друго заявиха, че такива злоупотреби има и изключиха този клуб, а сега изведнъж всичко е "света вода ненапита".

Фразата "При разкритие от страна на НАП" всеки може да я тълкува както намери за добре. За мен лично смисъла е един, а и се намират тук-там "самопризнания".:)

Най-неприятното Павлине е, че на хората като че ли спря да им пука... За когото и да било и за каквото и да било!

Страшо спря сайта си... Колко мнения се изразиха?
Нови наредби, нов безбожно препълнен календар в тежки финансови времена, нов Устав... На кого му дреме и кой взима отношение?

Ето това безхаберие е най-неприятният момент в цялата история... Всички знаят, че нещата не се случват добре, но равнодушно и мълчаливо го приемат... Тъпо... Тъпо и убиващо!
Човек се учи от грешките си, БФАС - никога!!
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Re: Национален шампионат - БФАС, правилници и критики

Мнениеот Zero » Пет Фев 08, 2013 22:45

Незнам как и какво са обучавали ,но 80% от сейфти маршалите незнаят къде се намират и това е на повечето ралита :cry: от тях също зависи обезопасяването на трасето и сигурността на зрителите.В повечето ралита имам чувството,че ги слагат само да отчитат дейност /да се вижда,че има маршали/ не и да вършат работа :x
Аватар
Zero
 
Мнения: 12
Регистриран на: Сря Яну 30, 2013 12:45
Местоположение: Казанлък, София
Име: Levent Engin

Re: Национален шампионат - БФАС, правилници и критики

Мнениеот GT 51 » Съб Фев 09, 2013 00:06

Някакви предложения за новия сезон, за нови курсове, семинари,обучение .....????
Колумбе,йебем ти откритие !!!
Абе вземи си нещо ретро , и не се занимавай с глупости !!!
GT 51
 
Мнения: 940
Регистриран на: Нед Апр 26, 2009 17:59
Местоположение: Перник
Име: Владимир Димитров

ПредишнаСледваща

Назад към Обща дискусия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта

cron