С2000.

Всичко свързано с рали спорта, което не се вписва в по-горните категории

Re: С2000.

Мнениеот PROSPEED motorsport » Чет Апр 22, 2010 20:49

Явно Аткинсън е започнал с тестовете на Протона:
Изображение
Prestige Rally Team
Аватар
PROSPEED motorsport
 
Мнения: 442
Регистриран на: Нед Яну 21, 2007 19:30
Местоположение: Варна
Име: Борис Иванов

Re: С2000.

Мнениеот plm » Чет Апр 22, 2010 20:54

Колата е с много промени. Дали са успешни ще разберем след първия старт.
http://paultan.org/2010/04/19/proton-r3 ... prc-crown/
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: С2000.

Мнениеот damnit » Пет Апр 30, 2010 12:30

Не е по темата, но няма друга...

Този звяр кога го сглобиха?

http://www.youtube.com/watch?v=3GZB-8cU ... re=related

Изображение
Изображение
"Щом се състезавам, значи трябва да побеждавам" - Фабрицио Табатон

WRC2013 - No Loeb, no H. Solberg, no P. Solberg, no Gigi Gali, no Grönholm, no Sainz, no M. Martin, no Panizzi
What kind of shit is this?!
Аватар
damnit
 
Мнения: 423
Регистриран на: Вто Май 06, 2008 02:44
Местоположение: Noise City/Варна
Име: Любомир Любомиров

Re: С2000.

Мнениеот P.Solberg » Пет Апр 30, 2010 14:47

Представиха го още миналата година на рали Дьо Вар. Караше го Жан Раньоти като 0-ла.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: С2000.

Мнениеот plm » Пон Май 10, 2010 20:52

Настана интересен момент около суперите и конкретно за Шкодата и Форда. Недостиг на резервни части. Проблема е в доставчиците, например Орека за Шкода. Те сега са на мода, продадоха много коли и като ги подкараха е нормално да трябват части.
При Пежо го няма проблема, защото вече няколко години се карат, има много коли, много резервни части в отборите и не е много трудно да се намери нужното.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: С2000.

Мнениеот Forceline » Нед Май 16, 2010 14:24

супер 2000 просто супер бегачка както и супер 1600 ,аз мисля че в сянката на колите от този клас пежо,форд,шкода остана един много добър супер2000-това е опел корса които е доста по красив от форд и шкода а и не отстъпва по техн характеристика на останалите .просто никои от водещите пилоти не заложи на него за което мн съжалявам.що се отнася до цената на тези автомобили 135 000 евро без ддс е по добре от колкото да се дадат за едно ево9 примерно за което се искат 80-90 хиляди евро втора употреба
Forceline
 
Мнения: 77
Регистриран на: Съб Май 15, 2010 23:08
Име: димитър петров

Re: С2000.

Мнениеот BOXER » Нед Май 16, 2010 16:53

Няма я заводската потдръжка при Опел.Няма как да се борят с тази кола и тези средства.Протон единствено се опитват да направят нещо и най-вероятно ще имат успех след още време.
FTA RACING TEAM
Изображение
Аватар
BOXER
 
Мнения: 1118
Регистриран на: Пет Юни 16, 2006 14:30
Местоположение: Бisтяiца
Име: Владислав Аронов

Re: С2000.

Мнениеот plm » Нед Май 16, 2010 19:35

Forceline написа:супер 2000 просто супер бегачка както и супер 1600 ,аз мисля че в сянката на колите от този клас пежо,форд,шкода остана един много добър супер2000-това е опел корса които е доста по красив от форд и шкода а и не отстъпва по техн характеристика на останалите .просто никои от водещите пилоти не заложи на него за което мн съжалявам....

Корсата безспорно е красива, но само това. Корса С2000 е гаражна кола, а не заводска. Андреас Микелсен се опита да кара с нея, но беше трагедия. Дженерал моторс нямат интерес, залагат на Шевролет и WTCC. Клиентите търсят добър продукт.
А Протон е Митсубиши Малайзия.
Задълбочаването на проблемите с резервните части за Шкода и Форд продължават.
В петък Кузай на шейкдауна на Елмот рали откъсна задното си колело и му трябват части, вкл. заден амортисьор. Същия ден и на Митко му трябваше заден амортисьор.
Прикачени файлове
10turbo01kuzaj_dzwon_460.jpg
10turbo01kuzaj_dzwon_460.jpg (64.3 KiB) Прегледано 8148 пъти
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: С2000.

Мнениеот bat_jori » Нед Май 16, 2010 23:46

Плм имали пририоритет ,при доставката на резервните части ?всмисъл да делят клиентите .Митко все пак при закупуването на Шкода взеха и доста резервни части .как се очертава тази година едва ли ще Митко ще стигне километрите за ревизия на агрегата (1200км) ,дано намерят бързо амортесьор
Аватар
bat_jori
 
Мнения: 1892
Регистриран на: Чет Юли 07, 2005 21:10
Местоположение: Костенец
Име: Георги Ваклин

Re: С2000.

Мнениеот kiko » Пон Май 17, 2010 09:14

Доста неприятен инцидент и за Кузай.Чудя се Туслак как успява да влезе във ритъм - почти всяко състезание са имали някакви проблеми с части,но като се замисля има поне 7 старта до сега,което ме кара да мисля,че имат огромен склад на резервни части(малко вероятно,като се има на предвит,че са доста съдрани от към пари) или пък имат приоритет в завода,най-малкото като Чехи.
До момента явно не може да се твърди коя марка има предимство в шампионатите.Фордовете,които са близко до сервизите на М-спорт по ралитата имат някакво предимство.Шкода пък в ИРЦ са мнооого силни,но пък Пежата взимат значително количество взети отсечки,което показва,че не са по-лоши.Фиат пък имат няколко силни пилота,които държат колите на нивото на другите марки (колкото и да са силни пилоти,все пак трябва да имат и силни коли за да показват тези резултати).Останалите марки са ........както се каза "гаражни".Хубави,красиви,силни,но недоуточнени.Тойотата,Полото и Корсата се правят от фирми,които имат потенциал,но в никакъв случай не могат да се конкурират с заводските коли.За мен лично Протона е едно интересно произведение.Първо - завода на Протон (демек местното Мицо) има явен интерес към ралитата.Като подразделение на Мицо,нищо чудно да се ползват и някои изделия,доказали се в Ралиарт през годините.Имат и двама топ пилоти.В общи линии тази кола има отлична платформа за развитите.Дано Протон устиска на финансите за доразвитите на автомобила и мисля,че колата,която в момента е под Пежо,Форд,Шкода и Фиат,но е над Опел,Фолцваген и Опел,ще може да се наложи на ралиджийския пазар.
Изображение
Аватар
kiko
 
Мнения: 1209
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 14:08
Местоположение: София
Име: Генади Димитров

Re: С2000.

Мнениеот Chavo » Пон Май 17, 2010 15:07

Не мога да разбера, когато става въпрос за състезателни автомобили, какъв критерий е това коя кола колко е красива?
За Опел и техния С 2000 бих допълнил Пламен, че не само Микелсен, а и един доста по-опитен пилот като Гардемайстер кара такъв автомобил на Рали Астуриас миналата година, но щом хората не си спомнят за това нещо е ясен какъв е резултата. На Рали Ипър миналата година също имаше присъствие на Опел, ако не се лъжа.
Логично е да се предположи, че щом пилотите избягват да разчитат на този автомобил значи има защо да го правят.
За мен проблема не е в това, че автомобила няма заводска поддръжка. GM бяха в СШ и за мен това беше едно от най-безличните представяния на даден производител в шампионата, въпреки титлата във Формула 2 през 1993. Но тогава конкуренцията там не беше така силна, имам предвид не като брой на участниците, а като ангажираност и сериозно отношение на производителите към тази категория тогава.
Да не говорим за серийните автомобили на Опел, които имат много недостатъци и в този смисъл, това че колите се правят по "разни гаражи" може би е по-добре.
Що се отнася до Тойота С 2000 този автомобил държи едно добро ниво в австралийския шампионат, но там амбициите стигат само до местно ниво и не очаквам в бъдеще някой да се заеме с това да представя този "супер" на световно ниво.
Протон имат подкрепа дори от правителството на Малайзия, но за мен проблема с издържливостта и надежността на автомобила остава. Ще видим и сега във втория кръг от APRC как ще се представи автомобила.
Иначе и за мен пилотския състав в даден тим е много важен за това какво представяне ще има и самия автомобил, но също така е истина, че не всичко зависи от пилотите.
Chavo
 
Мнения: 270
Регистриран на: Пон Юли 09, 2007 16:20
Име: няма такова

Re: С2000.

Мнениеот plm » Пон Май 17, 2010 20:23

bat_jori написа:Плм имали пририоритет ,при доставката на резервните части ?всмисъл да делят клиентите ...

Според мен проблема е в това, че "клиентите" нямат пари за да си купят резервни части. И когато им потрябват спешно от Шкода не могат да реагират толкова бързо. Там работят по поръчка, защото и те поръчват на доставчиците си за конкретна кола/клиент. Едвали държат на склад всичко. Ето, например, JM за двете си Шкоди имат много части, защото знаят, че като се представят добре ще имат клиенти. Различно е при Рене Джордж/вече загубиха Ал Атиях/. За Шкодите на Ханинен и Копецки си имат достатъчно части. А нали Копецки кара в Италия с тяхна кола. Абсолютно занемарена и изоставена кола...
Подобно е и с М-спорт. Клиентите плащат предварително, там се поръчва, сглобява, предава,...
Проблема е в това-кой ще вложи парите за резервните части. На Шкода моторспорт резервни части на склад не й трябват.
Тлустяк е съкратил времето за специализирана помощ, като сам си кара моторите в Орека. Както преди Миле Миля, така и сега в Харватска сами си взеха мотора от Франция и в четвъртък, в Рийека го качиха на колата. Той няма амортисьори.
Та, всеки клиент, ако си поръча резервни части предполагам за 2-3 месеца ще ги получи. И за да е спокоен пилота и отбора ще трябват, примерно 200 000 за части.
Мисля си за Соловов. Той не е имал проблеми с частите, нито с Пунтото, нито с Пежото. /защото освен дреболийте си купуваше и втора кола :D /. Нищо чудно да си купи и втора Фиеста.
Почти сигурно е, че в Белгия ще кара Мико Хирвонен с Фиеста. Ще бъде много интересно!
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: С2000.

Мнениеот svilenel » Нед Авг 29, 2010 20:05

http://www.youtube.com/watch?v=Fm18aZD8 ... r_embedded
Някой знае ли защо след като Пежото е 4х4,на мократа трева върти само предния мост и изобщо как става задвижването на С2000.За разлика от ВРЦ,които са с три дифа,С2000 съм чувал че са с два,как става разпределението на въртящия момент?
svilenel
 
Мнения: 76
Регистриран на: Съб Апр 12, 2008 19:36
Местоположение: Варна
Име: Свилен Петров

Re: С2000.

Мнениеот plm » Нед Авг 29, 2010 20:31

Нювил при удара откъсна задното колело ...затова.
http://emk.cz/?p=3948
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: С2000.

Мнениеот svilenel » Нед Авг 29, 2010 20:38

Искаш да кажеш,че на задния диференциал няма шпер?
svilenel
 
Мнения: 76
Регистриран на: Съб Апр 12, 2008 19:36
Местоположение: Варна
Име: Свилен Петров

ПредишнаСледваща

Назад към Обща дискусия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта

cron