|
||
ПИЛОТЪТ,КОЙТО ПРЕХВЪРЛИ ЛЕВИЯ КРАК НА СПИРАчНИЯ ПЕДАЛ
ВАЛЕРИ КАСАБОВ,поден на 28 ноенври 1951г.Състезател на Рали,писта и рали-крос от1973 до 1994.за първи път в ранглистата на най-добрите автомобилисти през 1985."майстор на спорта от 1984г.
-Кой ви проагитира да станете състезател?
-Сам се "навих",сам започнах.всички други само са ме разубеждавали.Започнах в окръжното рали,класирахе се след Димитър Занков и реших че трябва да продължа.И така- години напред.
-Кои са най-близките ви приятели в този спорт?
-Въпреки че бяхме конкуренти с Валери Великов,свързваше ни голямо прителство.През първата ми състезателна година той ми беше навигатор.След това стана голям състезател.И тогава докато беше жив,си останахме много близки приятели.Приятел ми е и Димитър Георгиев.
-Спомняте ли си най-трудното ви състезание?
-Спомням си,как иначе?!Най-птудни бяха Сливенските ралита от 1984 докато не махнаха макадама.Какво ли нямаше по онова време- и дъжд,и сняг,и поледица,и откраднати гуми,пил съм вода от локва.По нормално стана положението там след 1990г.когато както казах махнаха макадама.Казано най-общо -бяха големи мъки:Ходим на работа,състезаваме се,чупим коли,правим ги и отново същото...
-А най-лекото състезание?
-По принцип леко състезание няма,понякога всичко върви добре,но изведнъж става нещо и ето провала е готов!
-Каде беше силата ви като Пилот,използвахте ли някаква 'дяволия"?
_Силен бях в планинските и Кроса*.Колкото до "дяволия"...Пръв в България въведох карането с ляв крак на спирачката.Така печелех ценно време.
-Каде е мястото на риска в едно състезание?
-Всяко Авт. Състезание си е рисковано от началото да края.Ако пилотът не кара на границата на свойте възможности-какво сътезание е това за него.Състезание или разходка?!Състезателя трябва да знае кога да рискува,или по точно казано къде не бива да рискува!!!
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 65 госта