Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, новини

Дискусия за Българския Рали Шампионат

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот swrt » Чет Ное 01, 2012 09:03

Niki Cvetkov написа:В Германия биоетанола е разрешен ->
11.7 Fuel
Use of Biodiesel and Bioethanol E 85 is allowed – heeding Art. 3.5 Kraftstoff (fuel) of the General
Regulations, Definitions and Clear ups for technical Rules 2011 (DMSB Automobilsport–Handbuch 2011,
blue part).

...
11.5.4 Kraftstoff
Die Verwendung von Biodiesel und Bioethanol E 85 ist zulässig - unter Beachtung des
Art. 3.5 Kraftstoff der Allgemeinen Bestimmungen, Definitionen und Klarstellungen zu technischen
Reglements 2012 (DMSB Automobilsport - Handbuch 2012, blauer Teil).


Ентри лист от 120 автомобила и т.н. Суперите са доминращи, но както и да е. Щом искаме да затрием малкото останало от рали спорта у нас .

ударихме дъното след "Чолангелеса"
Ударихме дъното и догодина почваме да копаем надолу !!!



В Германия и редица други държави са разрешени тези горива за групи участващи извън официалното класиране.Сиреч - наша група Х ( навсякъде имат доста повече разновидности групи) участва във всички кръгове на шампионатите .Класирането е отделно и задължително не влизат официалните класирания, които се пускат на медиите.С две думи като на планинското у нас.Щол хомологира МЕТАН за техния си шампионат .Дори спечели редица състезания на местно ниво.НО ТАКА И НЕ СТАНА ОФИЦИАЛЕН ШАМПИОН НА ГЕРМАНИЯ :wink: .
Ако някой спекулира с името Германия и си мисли ,че имат рали спорт.........се лъже жестоко.Сърбите са доста по напред дори и като философия, Румъния са на светлинни години пред тях.Това , че ние виждаме лицето ВРЦ ГЕРМАНИЯ е една маска ,зад която са скрити доста смешки :wink:


Цената на метанола е 1.2 евро ???????????
АЛО ДРАГАДЖИИТЕ ЧЕТЕТЕ ЛИ КАКВИ ЦЕНИ ИЗЛИЗАТ ОТ КУХНЯТА НА СТАЙКОВ ????????????????
А целокупния рацер у нас бърка 95 и бардали на поразия :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ПЕПИ ГЬОШЕВ / МИТКО СПАСОВ - ИСТИНСКИТЕ ШАМПИОНИ ЗА 2010 ГОДИНА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Аватар
swrt
 
Мнения: 232
Регистриран на: Нед Апр 17, 2005 15:08
Име: Л.Драганов

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот virco » Чет Ное 01, 2012 09:21

swrt написа:Сърбите са доста по напред дори и като философия, Румъния са на светлинни години пред тях.Това , че ние виждаме лицето ВРЦ ГЕРМАНИЯ е една маска ,зад която са скрити доста смешки :wink:


Цената на метанола е 1.2 евро ???????????
АЛО ДРАГАДЖИИТЕ ЧЕТЕТЕ ЛИ КАКВИ ЦЕНИ ИЗЛИЗАТ ОТ КУХНЯТА НА СТАЙКОВ ????????????????
А целокупния рацер у нас бърка 95 и бардали на поразия :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Понеже спомена Сърбия - в сърбия и клиата и саксата се движат с биоетанол. Сигурно и заставите, ама не съм ги "замирисвал" ;)
virco
 
Мнения: 19
Регистриран на: Пет Авг 26, 2011 11:59
Име: Антон Титов

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот Niki Cvetkov » Чет Ное 01, 2012 09:46

Сърбите са доста по напред дори и като философия, Румъния са на светлинни години пред тях.Това , че ние виждаме лицето ВРЦ ГЕРМАНИЯ е една маска ,зад която са скрити доста смешки :wink:
А ние сме милиони години напрад и да вземем да забавим малко темпото. Писна ми да сме най-великите и да сме последна дупка на кавала :lol:

Аз не коментирам а само изнасям факти. Да само за тяхния шампионат е разрешено и естествено е така, защото гоняма в приложение Ж на ФИА. За да видиш тяхната група Х така наречена от тебе прилагам крайния резултат на тяхния шампионат за рали Германия (кръгът от ВРЦ) Интересна група Х с С2000,Р3Т,Р2, където Суперите са по-бързи от Субару на биоетанол :shock: :idea:

А иначе си личи, че някои хора ще се пръснат от яд, че Стайков ги е бил. Това не е от Стари Столици и Хеброс. Това е така от 5 години. Още като стана 2-ри на Видин с Фиата ... От толкова време наблюдавам изявите и коментарите срещу този състезател. А той направи най-доброто което можеше. Вместо да се оправдава, като някои хора сега, даде всичко от себе си за да се сдобие с конкурентноспособен автомобил и се доказа на трасето, а не във форума !

Поздрави!
Прикачени файлове
rally_deutschland2012.png
MC1 100 KL2 100 KR2 200 SQL 100 KR4 50Y!->R2+ (D/C!) 100 +SQR 400 F->CR->KL4 100 MC2

THЕ NORMAL DON'T SURVIVE
Аватар
Niki Cvetkov
 
Мнения: 475
Регистриран на: Нед Авг 27, 2006 14:41
Местоположение: София/Плевен/
Име: Николай Цветков

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот Lubo » Чет Ное 01, 2012 12:00

Етанола дава предимства.И то голями.Това е.Имаше написано преди дни в друга тема.Всякакви полемики кой е по-голям , кой колко кара или къде какво е разрешено са само показване кой е по-голям писател на клавиатурата.Преди години обкръжението на Дончеви твърдяха,че Киткара е по-слабо е Н-ки,сега се получава същото със Стайков.Всяка епоха си има своите "дилеми".Ники от приложения резултат ясно се вижда,че швабите са мнооого след нас.Защото са поне 10 пъти повече като народ,защото има поне 10 пъти повече пари от нас и като за капак заявките и финиширалите са колкото у нас.и това е най-голямото им рали :wink: .Този списък е несериозен съпоставен дори и спрямо Сърбия :wink: .Също не е вярно,че точно това Скрабаро точно в това рали е на етанол :wink:

Аз съм на мнение,че спирт трябва да има.От лични наблюдения това гориво е по-евтино от другото,въпреки разход и модефикации.Може да не е в пъти,но разликата за едни 150 състезателни км. си заслужава.
Аз съм на мнение и ,че ВРЦ трябва да се разрешат.Ако сме тръгнали наопаки поне да бъдем като Холандия,Германия и редица други държави
:wink: .За какво са ни разни Супери - ето има Ево 9-ки :wink: .За какво са ни Р3 -ки - я що Клиовци Н3 -ки имаме......190 коня на колелата са вече нещо напълно достижимо на смешна цена :wink: .Едно от нещата които трябва да променим у нас са правилата за колите.Хората трябва да карат по-евтини коли :wink: .Няма вече на кой да се показваме,че сме "модерна" държава.
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот Lubo » Чет Ное 01, 2012 12:10

Rally Fan написа:
the best one написа:Нека карат само трите супера,да си бъдат само те шампиони (като дойде някой като Басо да ставаме смешни на наши трасета ).И ДА СИ МИСЛИМ ЧЕ МНОГО КАРАМЕ

Винаги ще бъде така! Да си шампион на България отдавна не е нещо с което да се хвалиш или по-точно, нещо като "Цар, ама на село" или "на село, ама Цар". Или това че си бил Крум или Митко. Защото идва някое рали България с някой самостоятелен средностатистически пилот (Примерно Басо както е примера по-горе) и оправданията заваляват... гумите,разговорното,повреди и т.н. Идва, дава им на нашите шампиони едни торбички със секунди и си отива най-спокойно. За Пилоти от сортана Ханинен, Копецки, Лоикс няма да говорим. Това на наша територия. Отиват нашите български шампиони в Италия,Ипър или.... Барум, на тяхна територия и там им закачат едно чувалчета с минутки. Даже май е постижение да влезеш в 10-ката или да се бориш с първия в 2WD или да спориш с Тлустяк за място в десятката.
Без значение дали си със С2000 или Р4 или Н4, стойността на думата "шампион на България" е равносилна на участник. Това кой-кого с какава кола биел го оставете.... болни амбиции. Заповядайте на еропейската сцена (ЕРШ) и докажете колко сте шампиони, но тук в България да се тупкат в гърдите за това че са спечелили тая година.....та ние останахме дори и без европейски шампионат, за какво говорим? За какво ниво? Какъв манталитет. Надявам се догодина, колкото се може повече Българи да карат извън България, желая го на всеки от все сърце.



Именно.И аз съм на мнение,че рали пилотите се показват на вън.У нас си е едно планинско :wink: .Ако раздадеш газ и оцелееш си "кмет на село".Последните години обаче не можем да се оплачем ,че нямаме такива пилоти.Славов и Стратиев в реални конкурентни ралита показаха резултати.В момента в който стъпят на БГ трасетата си раздават шамари както Басо шляпаше преди време :lol: .Факт е и,че и Катето дръпна много.И то не защото прави сезони у нас.
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот Lubo » Чет Ное 01, 2012 12:10

Rally Fan написа:
the best one написа:Нека карат само трите супера,да си бъдат само те шампиони (като дойде някой като Басо да ставаме смешни на наши трасета ).И ДА СИ МИСЛИМ ЧЕ МНОГО КАРАМЕ

Винаги ще бъде така! Да си шампион на България отдавна не е нещо с което да се хвалиш или по-точно, нещо като "Цар, ама на село" или "на село, ама Цар". Или това че си бил Крум или Митко. Защото идва някое рали България с някой самостоятелен средностатистически пилот (Примерно Басо както е примера по-горе) и оправданията заваляват... гумите,разговорното,повреди и т.н. Идва, дава им на нашите шампиони едни торбички със секунди и си отива най-спокойно. За Пилоти от сортана Ханинен, Копецки, Лоикс няма да говорим. Това на наша територия. Отиват нашите български шампиони в Италия,Ипър или.... Барум, на тяхна територия и там им закачат едно чувалчета с минутки. Даже май е постижение да влезеш в 10-ката или да се бориш с първия в 2WD или да спориш с Тлустяк за място в десятката.
Без значение дали си със С2000 или Р4 или Н4, стойността на думата "шампион на България" е равносилна на участник. Това кой-кого с какава кола биел го оставете.... болни амбиции. Заповядайте на еропейската сцена (ЕРШ) и докажете колко сте шампиони, но тук в България да се тупкат в гърдите за това че са спечелили тая година.....та ние останахме дори и без европейски шампионат, за какво говорим? За какво ниво? Какъв манталитет. Надявам се догодина, колкото се може повече Българи да карат извън България, желая го на всеки от все сърце.



Именно.И аз съм на мнение,че рали пилотите се показват на вън.У нас си е едно планинско :wink: .Ако раздадеш газ и оцелееш си "кмет на село".Последните години обаче не можем да се оплачем ,че нямаме такива пилоти.Славов и Стратиев в реални конкурентни ралита показаха резултати.В момента в който стъпят на БГ трасетата си раздават шамари както Басо шляпаше преди време :lol: .Факт е и,че и Катето дръпна много.И то не защото прави сезони у нас.
Аватар
Lubo
Модератор
 
Мнения: 2321
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:35
Местоположение: СОФИЯ-ЛЮЛИН
Име: Любомир Симеонов

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот the best one » Чет Ное 01, 2012 12:39

swrt написа:

Цената на метанола е 1.2 евро ???????????
АЛО ДРАГАДЖИИТЕ ЧЕТЕТЕ ЛИ КАКВИ ЦЕНИ ИЗЛИЗАТ ОТ КУХНЯТА НА СТАЙКОВ ????????????????
А целокупния рацер у нас бърка 95 и бардали на поразия :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Цената на въпросното гориво ,каквато и да е то е 1.20 евро.На хомологираното от ФИА 5 евреееца.
Това чух на пресконференяиата (изключвам изобщо) и това казвам.Кой както иска да го разбира.


Отностно това ,какво предимство дава метанола,голямо или малко.
СПУСКАНЕТО НА ДЕДЕВО ,СМЯТАМ САМО ПО СЕБЕ СИ ГОВОРИ,ЗА ПРЕИМСТОВОТО НА СУПЕРА И КОРАБА ТИТАНИК
А РЕЗУЛТАТИТЕ СА ФАКТ.
БЪДЕТЕ ЗДРАВИ
the best one
 
Мнения: 208
Регистриран на: Пон Юни 19, 2006 11:25
Местоположение: СОФИЯ
Име: Мануела Костадинова

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот Niki Cvetkov » Чет Ное 01, 2012 13:07

Lubo написа:Етанола дава предимства.И то голями.


Колко голямо ? И аз съм висок ... много висок.Относителна работа!
Аз съм ЗА да няма биоетанол само и единствено за да се види, че разликата не идва от там. Защото всички наши пилоти, които се качиха на супер казаха, че няма нищо общо с Евото - завиване,спиране ... Така ли е? Кажи ми че не е и ме излъжи ! Евото Р4 е по-мощно от С2000 по принцип и с обикновенно гориво, повече коне, повече въртящ момент заради турбината, но не е по-добър рали автомобил. Ралитата са завои и спиране. Защо евото което винаги е било с по-голяма максимална скорост в целия свят както казвате е по-бавно от С2000. Извинявам се, че намесвам Царски, но неговото Ево колко по-добро време ще даде по тези етапи като е 600 коня със секвенция примерно? Не е създаден рали автомобил от Шкода моторспорт или Пежо например. Да не говорим, че живеем в БГ и С2000 само двигателя му струва кокото едно Ево. Колко хора могат да си го позволят. Нима трябва Стайков да открадне от някъде 250 хиляди ЕВРА за да вземе супер за да няма коментари.

Винаги , винаги писна ми ! Не беше рисков, не беше дросели, не беше на 8-цата някви щанги. Няма признание в тази държава и никога няма да има. Манталитета ние такъв за голямо съжаление.

П.П. Това което намерих преровяйки половината нет, това много е 20 коня и 60 нютона. Айде дерзайте и мисляте тия 20 коня и 60 нютона колко секунди на километър са, като в сложната формула включете завиване и спиране, килограми, спирачки и т.н.
MC1 100 KL2 100 KR2 200 SQL 100 KR4 50Y!->R2+ (D/C!) 100 +SQR 400 F->CR->KL4 100 MC2

THЕ NORMAL DON'T SURVIVE
Аватар
Niki Cvetkov
 
Мнения: 475
Регистриран на: Нед Авг 27, 2006 14:41
Местоположение: София/Плевен/
Име: Николай Цветков

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот QUATRO » Чет Ное 01, 2012 13:26

Май забравяте факта че Митко не му трябваше да се бори с Пламен - просто му бе нужно да е пред Крум .

пп По-никакъв начин не омаловажавам успеха и карането на Пламен - напротив много ми беше кеф че ги отупа в балкана .
QUATRO
 
Мнения: 508
Регистриран на: Пон Сеп 05, 2011 18:19
Местоположение: Пазарджик
Име: stefan itov

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот Mr.X » Чет Ное 01, 2012 15:22

Темата е дълга, а и аз отдавна си написах мнението, а и точните стойности. Само да вметна, че само по себе си, горивото етанол не дава почти никакви резултатити АКО не са направени и някои други интервенций ( защото САМО с етанол , може и да счупиш мотора). Но както и да е. Също така съвсем друг е въпроса каква е ползата от едни 50Нм примерно казвам, след като имаш така или иначе 500 налични. Не е като при Суперите с под 300 базово, нали? Там такава разлика по би се усетила. Или 350 коня, при 320 без етанол. Пак казвам примерно, защото може и да са повече. Всички забравят като правят тези сравнения и едно много важно нещо. А именно едни 150+ килограма, едно поведение и стоене на пътя диаметрално различно, едни спирачки, една кутия...... и т.н. Неща много по-важни от всякакви мощности и прочие!!!
И НАЙ-ВАЖНОТО от всички неща за което никой май до този момент не писа :arrow: АДАПТАЦИЯ. В цяла Европа, а дори и в БГ това не е лесен процес. Времето необходимо за "привикване" със Супер, ако идваш от Н4 кола не е никак за подценяване. Има хора който им "пасва" и се адаптират бързо, но има и хора на който е нужен повече от един сезон, а понякога и въобще немогат да свикнат с разликите. Този "момент" също не е никак за подценяване, разберете го!!!
И въпреки всичко в БГ ще продължи да има хора който не оценяват истинските таланти и не виждат реалността. Защото когато някой те бие като тъпан по отсечките ( нищо, че често не завършва поради понятни причини), най-логичното и ДОСТОЙНО нещо е да му стиснеш ръката и да му кажеш "евала колега". Това не те прави по-малко пилот или по-малко шампион. Това те прави просто човек.......
Аватар
Mr.X
 
Мнения: 157
Регистриран на: Съб Май 07, 2011 18:46
Местоположение: Desenzano del Garda, Brescia
Име: Георги Георгиев

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот trouble » Чет Ное 01, 2012 15:30

Имаме си тема за зимата :). А тя не трябваше да е такава. Откъде накъде взе да се спори тук кой е по-добър. Не създадох темата за това. Подкрепил съм биоетанола за да може Пламен и Игнат да участват пак през новия сезон. Заради ниските разходи за гориво. Няма значение дали е по-добър от някой друг, важното е да има битка. Моето становище е ЗА биоетанола, като начин за намалени разходи. А намалените разходи ще водят до участие, от което пък ще се породи битката. Не съм склонен да вярвам че това Е85 дава предимство толкова голямо, че да победиш супер. Може да е така, но е съвкупност от фактори. Едни имат в ръцете си биоетанол, други имат супер 2000. Без задкормилното устройство обаче нито единия няма да победи другия. Да не забравяме че Игнат не е слаб пилот но и той е на биоетанол, а е зад суперите. Значи не е горивото решаващия фактор. И през новия сезон правете така - Когато победи на еди кое си състезание Пламен стиснете му ръката и кажете да той бе по-добър. Като победи Митко или друг, стиснете му ръката и кажете да той бе по-добър. Всичко останало би предизвикално негативни реакции във феновете на двете страни. От което следват безбройни обяснения и дрязги.
Изображение
Аватар
trouble
 
Мнения: 4380
Регистриран на: Съб Сеп 02, 2006 20:32
Местоположение: Сливен
Име: Красимир Славчев

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот Sedan » Чет Ное 01, 2012 15:38

Браво на пичовете за организацията на Хеброс заслужавате поклон за всичко както и другите ви колеги от шампионата !!!Даже съжалявам, че не отидох в Пловдив. Като цяло сезона е по-добър от предходния - повече коли от миналата година ,появиха се някой пилоти които бяха позбравени по ралитата, по-оспорвано беше 1то място, на 4 ралита нощни етапи в самите градове нещо за което мечтаехме преди. Ако за догодина 2013та се наблегне на българския шампионат а не на ИРЦ, ВРЦ ЕРЦ и тн. от които тази година видяхме с рали България и Сливен, че файда вече няма пък то и без това ФИА ни отряза отвсякъде нещата ще изглеждат супер на фона на мизерията която е налегнала не само България но и цяла Европа (не забравяйте това). Ми тя тази ФИА само пречи с шибаните им изисквания от които печелят само те (пример горивата сега). А насреща какво :?: Трябва да се направи един силен вътрешен шампионат и да се привличат от близките ни държави ето на турците им харесва да карат тук , ей го гръка оня ден казал че пак ще доиде догодина да кара у нас както г-н Козлеков имал впредвид балканска купа...Според мен това е доброто бъдеще а не както някой пишат всички да бягат навън и участници и публика и да развалят всичко по български всеки недоволен за нещо и дърпа към себе си ... :? :?
Да спрем войната по пътищата!!!
И да ни оправят пътищата!!!
Аватар
Sedan
 
Мнения: 400
Регистриран на: Чет Мар 16, 2006 23:09
Местоположение: София/Шумен
Име: Александър Христов

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот Sedan » Чет Ное 01, 2012 15:47

Та с две думи шут на ФИА от България а ако може да привлечем и още балкански страни за догодина.
Да спрем войната по пътищата!!!
И да ни оправят пътищата!!!
Аватар
Sedan
 
Мнения: 400
Регистриран на: Чет Мар 16, 2006 23:09
Местоположение: София/Шумен
Име: Александър Христов

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот P.Solberg » Чет Ное 01, 2012 15:52

Балканските страни могат да се привлекат, ако направи някакъв местен вариант на комерсиален шампионат с отлично телевизионно отразяване. И единствените страни, които имат смисъл да се канят са Румъния и Турция - Сърбия и Гърция са много зле откъм участници и състезатели. Яко спонсори, яко телевизия и може да се получи Балкански шампионат. Силни турски фирми - бол, румънски - също, не знам дали ние в Бг ще се организираме.
Аватар
P.Solberg
 
Мнения: 4881
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:47
Местоположение: Варна
Име: Владимир Гатев

Re: Национален рали шампионат 2013 - календар, слухове, нови

Мнениеот Mr.X » Чет Ное 01, 2012 16:01

Точно темата за цялостен Балкански шампионат съм я коментирал много пъти. Мисля, че това е най-добрият вариант за бъдещето. ВСИЧКИ Балкански страни нека да участват. Кой с колкото иска участници. Нека националните шампионати да се заменят с общ Балкански. Тогава ентрита с 50+ участника биха били абсолютно реални. Календар с десетина състезания също. Всяка една страна може да помогне с реализиране на такъв проект и в зависимост колко са сериозни и способни организаторите, може да се получи нещо страхтно, което да е еталон за Европа.
И точно един такъв шампионат би бил според мен истинска ковачница за таланти. Поне докато не се изпокараме, типично по балкански :mrgreen: !!! И апропо, незнам Вашето мнение, но според мен точно българските ни екипажи биха били водещите....... Лично мнение!
Аватар
Mr.X
 
Мнения: 157
Регистриран на: Съб Май 07, 2011 18:46
Местоположение: Desenzano del Garda, Brescia
Име: Георги Георгиев

ПредишнаСледваща

Назад към Български Рали Шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта

cron