Та относно изказването на Ево ****, забравих какво беше! Та да ти кажа сега кой е този Пламен. Той човек направил много за спорта и помогнал на много хора в него. Така, да, участвал е в състезания, малко повече от теб. Бил е навигатор на Румен Донев, вече ако не знаеш кой е Румен Донев, то това говори за това колко ти разбира тиквата от спорта, щото поне малко историята на БГ спорта е важна. За справка ето ти линк и тук прочети, Пламен Петков.
http://store1.data.bg/plamenipet/rally/arhiv/zlatni/zl-91-vremena.jpg
Отделно е бил и механик. Та за тая 206-ца май Владо си знае неговото и това е. Тая кола си има хомологационен фиш, по нея не може да се правят почти никакви промени, във фиша си написано кое може и кое не. Та каквото и да се прави тая 206-ца си остават такава, една от най-неуспешните рали автомобили на Пежо. Поне имаш контакти с Митко питай го какво му е мнението за тая кола, питай и Крум, а и Гераджиев може да питаш, ама, когато Гераджиев караше 206 беше 2002, демек от първа еволюция, демек същата и демек тогава изглеждаше силна щото и душичката на суперите беше такава, тогава и Саксото изглеждаше много силно, ама вече не е. Това е все едно да сраняваш 206 ВРЦ от 1999 с това от 2003. А и като я правил Щол, голям праз, той да не би да ги прави нещо по-особено? Да не би Митсубишитата на Стец да са по-лоши, дори и на Митко? Айде сега да погледнем реално на нещата.