Страница 2 от 6

МнениеПубликувано на: Чет Мар 02, 2006 00:12
от ДОКТОРА
Нали ги изброих критериите,т.1 т.2,т.3,и т.4. А за Кордев наистина съм сгрешил - да се брои на мястото на Игнат Исаев.

МнениеПубликувано на: Чет Мар 02, 2006 00:21
от plm
Критериите т.1, т2, ...
Мисля, че бъркаш.
Пак питам-какво прави Гераджиев след Георги Василев?
То няма сравнение между двамата.
Не държа на отговор. И аз спирам за днес.

МнениеПубликувано на: Чет Мар 02, 2006 00:37
от ДОКТОРА
Пак ще поясня.Тази тема написах с цел да се възбуди любопитството на пишещите тук, отностно начина на подреждане от организатора, на което и да е рали.И ето има различни въпроси и мнения, което е хубаво.
А ето и отговора за Г.Василев-той е на това място по класирането от 2005г.и няма как Гераджиев да го измести защото няма класиране.В 99% съм сигурен ,че поне до 15-то число,няма причина да има промяна ,така че в този ред смятам,че ще стартират пилотите през 2006.Изключение ще има разбира се на Стари столици и Твърдица които не са международни и там с N-1,ще бъде Ясен.Естесвено и на рали България с първите номера ще са чюжденци с приоритет А,после с Б и тогава нашите.

МнениеПубликувано на: Чет Мар 02, 2006 00:49
от plm
Няма значение -национални, регионални, окръжни...Приоритетните състезатели са първи в списъка.
Това твоето е абсолютно формален подход- имам предвид Георги Василев и Г.Гераджиев.
Друго нещо е например с Данчо Данчев на Стари Столици.
С пълно основание може да бъде номер 2 там/ след приоритетния ни състезател/.
Май много ни се разминават разбиранията и представите.

МнениеПубликувано на: Чет Мар 02, 2006 01:00
от ДОКТОРА
Много си прав!Много ама много се разминаваме. Когато човек не разбира нещо, редно е да пита ,ако го мързи да прочете.Така ,че като не искаш да разбереш ,че не си измислям аз тези правила ,вземи и ги прочети,та после и ти да учиш другите които расъждават като теб повърхностно.Е ако искаш ти да пишеш нови закони,обърни се към ФИА,там може и да те послушат.А относно Гераджиев,на място сред първите 10 може да разчита през 2007,ако се класира в 10-ката за 2006-та,разбира се./на какъв език да го напиша за да разбереш/

МнениеПубликувано на: Чет Мар 02, 2006 01:46
от ДОКТОРА
Мога да се обзаложа .че на първото рали,което и да е то, първите 15 ще са тези ./Ако Данчони и Ради карат все пак/А като говориш за резултатите от първите отсечки,разбрах ,че наистина въобще не си наясно,затова ще ти обясна/затова е и този разговор /И така, независимо от резултатите от скоростните етапи,подрежането на екипажите не се променя до края на първата секция на ралито/преди се казваше 1-ви етап/Понякога тази секция е даже в два дни пр.рали България.Чак на вторият етап подреждането е по класиране от първия етап т.е секция.Но все пак мисля ,че тези неща са ясни за повечето тук и се учудвам,че на теб/ plm / точно не е ясно.

МнениеПубликувано на: Чет Мар 02, 2006 12:24
от FX7
ДОКТОРА написа:Нали ги изброих критериите,т.1 т.2,т.3,и т.4. А за Кордев наистина съм сгрешил - да се брои на мястото на Игнат Исаев.


Аха ясно изброил си ги докато съм го писал и не съм ги видял .
Значи ли Царски е толкова напред заради точка 4? :D

МнениеПубликувано на: Чет Мар 02, 2006 12:52
от ДОКТОРА
Илия Царски е след Пламен Стайков в генералното класиране за 2005,следователно това му подреждане е по т.2,след него е Турал Метков,но тъй като тази година Т.Метков ще бъде в Н-3,то той ще бъде ''прескочен'' от Г. Гвоздейков,който пък ще кара в А-6. / Т.3 /

МнениеПубликувано на: Чет Мар 02, 2006 13:41
от MARVI
plm написа:Няма значение -национални, регионални, окръжни...Приоритетните състезатели са първи в списъка.
Това твоето е абсолютно формален подход- имам предвид Георги Василев и Г.Гераджиев.
Друго нещо е например с Данчо Данчев на Стари Столици.
С пълно основание може да бъде номер 2 там/ след приоритетния ни състезател/.
Май много ни се разминават разбиранията и представите.


Еее плм виж сега,миналата година Гераджиев колко състезания караше,две(рали България и рали Хеброс) и дори на награждаването(доколкото си спомням) го нямаше в първите 10,докато Георги Василев си кара целия сезон ис ис заслужи това място в класирането :wink:

МнениеПубликувано на: Чет Мар 02, 2006 14:46
от txl
ДОКТОРА написа:В моето съм се съобразявал все пак с основните изисквания и даже ги написах.Те са:
1.приориет на FIA-/само за международни ралита/
2.класиране в генералното подреждане от предходната година
3.групи и клас в последователност-N-4, A-6, A-5, N-3, N-2
4.решение на организатора-обикновенно т.2 и т.3 не се спазват след 15-ти, 20-ти номер./имам впредвид в БГ/


Може ли да кажеш кой е източникът ти за тези изисквания? Аз също имам спомени, че съм чел нещо подобно, но сега не можах да го намеря. Единственото, което намирам сега, са изискванията на ФИА за Европейския шампионат и регионалните купи, които са:
1. Приоритет А
2. Приоритет Б
3. По преценка на организатора

МнениеПубликувано на: Чет Мар 02, 2006 15:37
от ДОКТОРА
Това е наредбата за организиране и провеждане на автомобилни състезания на БФАС ,която за съжаление е публикувана в годишното издание на БФАС в много съкратен вариант.Ако намерите издания от минали години там може нещо да се открие.Другия вариант е да попиташ Боби Капев от федерацията.

МнениеПубликувано на: Чет Мар 02, 2006 21:51
от P.Solberg
Пламене, защо не спреш с глупостите си? Тука сме решили ей така да направим един примерен списък с пилотите - защо Гераджиев бил зад Георги Василев. Ми щото примерно е карал две ралита в България, а Георги Василев 3. Спри да се заяждаш за всяко нещо щото почва да ми писва и си мисля, че не само на мен. И не мисля,че Гераджиев ще настигне Георги Василев на всяка отсечка. Аман вече от глупости. :evil:

МнениеПубликувано на: Съб Мар 04, 2006 12:56
от mincho_bs
Искам да попититам Катя Стратиева - Ситроен Саксо Н2
с саксото дето се състезаваше до сега Георги Янакиев ли ще е???

МнениеПубликувано на: Съб Мар 04, 2006 12:57
от txl
Саксото на Георги Янакиев определено не беше Н2.

МнениеПубликувано на: Съб Мар 04, 2006 13:17
от mincho_bs
да бе сори аз изобщо не видях че пище клас H2