|
||
lancia_hf написа:Не знам нарочно ли всичките избягвате да коментирате факта , че ралито беше спечелено с кола, изцяло подготвена в България И ако Яската имаше късмет на първите две места щяха да са коли "родно производство" . Вярно,че ги караха двама от топ-пилотите, но все пак това им беше "прощъпулника" на тия коли и въобще не е маловажен факта, че и двете/на практика / издържаха на напрежението. Много са тези дето искам да поздравя, но към екипите на Митко и на Ясен искам да искажа най-дълбоко уважение Вярно, че истинския "тест" ще го видим след 3 месеца по същите етапи, но като за начало - едно голямо Благодаря! към тези (не)знайни момчета
Niki Cvetkov написа:От нас да мине може да кара и с една нула на номера,като 10,20,30 с някой такъв номер
И аз малко позакъснял искам да поздравя Оги,Ники и Цвети и само ми остава да дочакам момента , в който да усетя техните емоции
joni_racing написа:така малко мнение и от мен благодаря на всички които ми помогнаха да намеря турския.аз бях на турския паркинг на s-ките над реката беше много яко там Игнат мина много силно с вратите напред много добре се представи и Румен Дънев да не говорим за Стефан Панджугов малко ме бе яд за Ники Диков но ще го видим по на там аз бях на един завой с палатки и бг знаме ,а малко по надолу под магистралата се изхвърли един от ситроените и едвам го избутаха ,преди това бях и на славовица малко преди финала там беше бащаму на Румен Дънев Бончо и той бе поставил измервателен уред.това бе първия ден и на същото място Крум си п-редаде поста...
vassil.oreshkov написа:Най-първо-поздрави на всички фенове на автомобилния спорт!
Второ-факта че коли се подготвят в БГ, е повече от радостен!
Трето-малко разяснения относно подготовката на гр.N4 :
1. Двигател-като механика хомологацията не допуска развитие!
-като управление настройките и електрониката не са БГ!
2.Трансмисия-като механика,китове за монтиране или вече монтирани китове, правозъби кутии, шперове...не в БГ!
-електроника, активни дифове....не в БГ!
3.Окачване-не в БГ!тук просто се сглобява...настройки по спомени от...предишни конфигурации...мислите, че е сложно???
4.Подготовка в БГ- разглобяваме до голо купе,идват и ни поставят закупения ролбар, гледаме да сглобим без грешки това дето сме го разглобили...монтираме закупените от извън БГ китове, идва човекът/не е от БГ/ ,който монтира електрониките и настройва двигател и активни диференциали и ето ви подготвена изцяло в БГ Н4-ка....
5. Лепенки,боядисване....изцяло в БГ!!!
Ама хич не искам да обезценявам труда на колегите!!! Познавам повечето от тях и те са перфектни механици!!!Уважавам труда им и техническите им познания....желая им усъвършенствуване и безаварийни хиляди километри!!! Надявам се да не съм обидил никого....но изказванията за "изцяло подготвени коли в БГ" са леко смешни...
В този смисъл искам да подчертая, че лично за мене всеки който си повярва бърка....има и ЩЕ се учим!....и писания от рода на аууууууу виждате ли кво правим в БГ не помагат на никого!
Какво е да си механик, част от състезателен тим-координация,тех.познания,сръчност,себераздаване....много и различно от това да си просто механик...т.е това което гледаме на ралитата е наистина заслуга на механици,мениджъри и пилоти и навигатори....
Пожелавам успехи на всички тимове и успехи в това да сме по-близко до най-добрите!
ПС. Това дето съм го написал по-горе го знаят всички, мениджъри,механици,пилоти...близки до тимовете...редно е и вие да го знаете,защото вие сте солта на спорта -феновете!
Назад към Български Рали Шампионат
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 39 госта