Лада "ИЗНЕНАДА" и Габровския пилот Стефан Стоев!

Дискусия за Българския Планински Шампионат

1

Мнениеот abarth » Вто Апр 04, 2006 01:29

3dfx написа:Невентилирани дискове отпред и барабани отзад ли виждам :?
Забелязал съм, че това си е тенденция в България - двигателят форсиран на макс, а дали колата ще спира...


абсолютно точно казано
belqta#69 AGRO RALLY TEAM
Аватар
abarth
 
Мнения: 55
Регистриран на: Сря Мар 22, 2006 13:41
Местоположение: София
Име: Боб Бобов

Мнениеот todor hristov » Вто Апр 04, 2006 08:17

ладата след като е по-лека отзад,ако спира много дали няма да сее при спиране.Важно според мен е спирачната система да е изправна,с разумни подобрения.
todor hristov
 
Мнения: 680
Регистриран на: Чет Ное 17, 2005 11:44
Име: todor hristov

Мнениеот Ferjancz » Вто Апр 04, 2006 09:07

друигари не го мислете Вие Стефан , той си знае работата ! не случайно е бил шампион и вице шампион!
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Re: 1

Мнениеот EVOsport » Вто Апр 04, 2006 09:35

abarth написа:
3dfx написа:Невентилирани дискове отпред и барабани отзад ли виждам :?
Забелязал съм, че това си е тенденция в България - двигателят форсиран на макс, а дали колата ще спира...


абсолютно точно казано


Руснака е казал тъй:
-първо- ниско твъдо окачване
-второ- къса скоростна кутия
-трето- подобряване на спирачната система
-и най-накрая да се гледа двигателя, щото само с мощен двигател не може :!:
Изображение
Изображение
EVOsport
 
Мнения: 837
Регистриран на: Чет Яну 26, 2006 10:56
Местоположение: Казанлък
Име: Любен Емануилов

Мнениеот 3dfx » Вто Апр 04, 2006 12:03

todor hristov написа:ладата след като е по-лека отзад,ако спира много дали няма да сее при спиране.Важно според мен е спирачната система да е изправна,с разумни подобрения.


Разбира се, че спирачното усилие на задната ос трябва да е много по-малко... Идеята е да спира достатъчно добре при голямо натоварване. Аз знам какво прави моята кола, която е с изрядна спирачна система, при едно сериозно спускане - примерно SS Дедево от рали Хеброс. Дори двойновентилирани дискове прегряват и най-накрая няма никой...

P.S. Далече съм от идеята да давам акъл - просто ми беше чудно...
Аватар
3dfx
 
Мнения: 98
Регистриран на: Съб Юли 30, 2005 17:58
Местоположение: Пловдив
Име: Слав Ландов

Мнениеот fokus » Вто Апр 04, 2006 13:23

За асфалт е добре спирачното усилие да е отпред а за макадам ?
active driving active safety
Аватар
fokus
 
Мнения: 218
Регистриран на: Чет Сеп 22, 2005 17:07
Местоположение: sofia
Име: Христо Иванов

Мнениеот SGCasper » Вто Апр 04, 2006 14:06

Незна ама по моита логика, маи и са достатачни на тая кола тея спирачки, предвид това че тая кола маи 6те се кара само плнинско и писта, наи много да види зор, на писта ама пак не е като на спускане......
Аватар
SGCasper
 
Мнения: 506
Регистриран на: Сря Фев 22, 2006 12:38
Местоположение: plovdiv
Име: Stoyan Genov

q

Мнениеот abarth » Вто Апр 04, 2006 15:51

умуваите аз ще гледам
:roll: :lol:
belqta#69 AGRO RALLY TEAM
Аватар
abarth
 
Мнения: 55
Регистриран на: Сря Мар 22, 2006 13:41
Местоположение: София
Име: Боб Бобов

Re: 1

Мнениеот abarth » Вто Апр 04, 2006 15:52

EVOsport написа:
abarth написа:
3dfx написа:Невентилирани дискове отпред и барабани отзад ли виждам :?
Забелязал съм, че това си е тенденция в България - двигателят форсиран на макс, а дали колата ще спира...


абсолютно точно казано


Руснака е казал тъй:
-първо- ниско твъдо окачване
-второ- къса скоростна кутия
-трето- подобряване на спирачната система
-и най-накрая да се гледа двигателя, щото само с мощен двигател не може :!:


и не само той
:!:
belqta#69 AGRO RALLY TEAM
Аватар
abarth
 
Мнения: 55
Регистриран на: Сря Мар 22, 2006 13:41
Местоположение: София
Име: Боб Бобов

Мнениеот damon » Вто Апр 04, 2006 16:27

УСПЕХ, Стефане! Ладата изглежда доста добре! :D

Колкото до въпроса със спирачките, мисля че Павлин най-добре е обобщил:
Ferjancz написа:друигари не го мислете Вие Стефан , той си знае работата ! не случайно е бил шампион и вице шампион!
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот dreamtech » Вто Апр 04, 2006 20:07

:D Още малко фотоси.
Прикачени файлове
P1010157.jpg
P1010157.jpg (35.94 KiB) Прегледано 8245 пъти
P1010167.jpg
P1010167.jpg (35.13 KiB) Прегледано 8245 пъти
P1010179.jpg
P1010179.jpg (42.33 KiB) Прегледано 8245 пъти
dreamtech
 
Мнения: 230
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 13:54
Местоположение: Габрово
Име: Илко Ангелов

Мнениеот shishko » Вто Апр 04, 2006 21:26

tova 4e 6te q podkarash tazi kola sam siguren
i dano da varvi taka kakto izglejda
uspex priateliu :wink: :wink: :wink:
Аватар
shishko
 
Мнения: 137
Регистриран на: Чет Май 05, 2005 22:49
Име: Крум Георгиев

Мнениеот fokus » Сря Апр 05, 2006 17:43

Браво късмет и много щастливи фенове по трасетата!
active driving active safety
Аватар
fokus
 
Мнения: 218
Регистриран на: Чет Сеп 22, 2005 17:07
Местоположение: sofia
Име: Христо Иванов

Мнениеот nikola » Сря Апр 05, 2006 19:18

браво колеги,наистина добър дизайн
nikola
 
Мнения: 82
Регистриран на: Вто Юни 28, 2005 13:15
Местоположение: Троян
Име: никола добрев

Мнениеот BradurS » Сря Апр 05, 2006 20:20

По въпроса за спирачките:
Ако се кара рали и писта, то е наложително да има дискове отзад, защото има много голямо натоварване на спирачната система при спусканията(рали) и при интензивните спирания преди обратните завои(писти), докато за планинско не е толкова наложително, въпреки че ще е по-добре.
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

ПредишнаСледваща

Назад към Български Планински Шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта

cron