Планинско "Правешки Връх"

Дискусия за Българския Планински Шампионат

Мнениеот LadaTunning » Чет Апр 12, 2007 16:28

Иван Шопов написа:Искам да помоля ако някой има "Спортен Труд" от вчера - 11.04.2007г. да сканира статията с Валя Пантелеева, да я пусне тук или да ми я прати на мейла.
Благодаря предварително!


Вестника не се казва "Спортен труд",а "Авто Труд" :wink: .
Аватар
LadaTunning
 
Мнения: 172
Регистриран на: Съб Окт 08, 2005 13:46
Местоположение: Нова Загора
Име: Живко Йорданов

Мнениеот Иван Шопов » Чет Апр 12, 2007 17:20

Благодаря за поправката. Радвам се, че и без нея е било достатъчно разбираемо.;-)
Е, очаквам помощ.
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Мнениеот plm » Пет Апр 13, 2007 22:27

Никой ли от пишещите тук не си купува Авто Труд?
Случая си заслужава да сме по-активни.
Последна промяна plm на Съб Апр 14, 2007 09:33, променена общо 2 пъти
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот LadaTunning » Съб Апр 14, 2007 00:24

Ето я статията въпросната статия :arrow: http://ladatunning.data.bg/statiq.rar
Аватар
LadaTunning
 
Мнения: 172
Регистриран на: Съб Окт 08, 2005 13:46
Местоположение: Нова Загора
Име: Живко Йорданов

Мнениеот damon » Съб Апр 14, 2007 10:21

Ето и статията от LadaTuning:

Първото планинско състезание за този сезон-„Правешки връх” успя да разбуни духовете сред автомобилните състезатели,каращи в планинските надпревари,въпреки че състезанието бе открито и не носи точки в крайното класиране.18 автомобила финишираха в надпреварата,но броени часове след нея организаторите бяха подложени на сериозни критики от страна на участниците.Един от тях-Иван Шопов,се оплака официално в БФАС и написа писмо до председателя на федерацията Георги Янакиев,в което са изброени слабостите в организацията на надпреварата.В интерес на истината още преди старта на планинското състезание имаше недоверие към възможностите на организаторите и най-вече към шефката му-г-жа Валя Пантелеева.А това недоверие се натрупа от двете издания на рали „Траянови врата”-кръг от българския рали шампионат и безпорно най-лошо организирано наше рали.Слабостите и хаосът,присъщи за „Траянова врата”,се проявиха и при провеждането на „Правешки връх”,от което на 1аст от пилотите им прекипя.В писмото си до БФАС г-н Шопов изброява слабостите на състезанието,като ние ще се спрем на най-важните-липса на шикани на дългите прави,средна скорост,по-висока от допустимаа в Правилника за планинските надпревари и много публика,която стои на опасни места.Освен това част от пилотите са имали проблеми с настаняването,с други думи-нямало е къде да спят.Пилотите е трябвало да платят по 10 лева за плаките със състезателните им номера.В хода на състезанието изчакването на резултатите от тренировките и маншовете е продължила твърде дълго,като г-н Шопов посочва 45 минути забавяне.И накрая-лоша организация при награждаването,където се е наложило пилотите сами да носят почетната стълбичка и липсата на купи на класирането на второ и трето място в отделните класове.Какво отговори на това г-жа Пантелеева?-Проблемът на Шопов е,че не получи купа в „Правешки връх”-смята шефката на организационния комитет на състезанието.Не може всеки да получи купа при такова участие.Купите не са за участия,а за постижения.При 18 финиширали коли,ние раздадохме 14 купи,а бяхме приготвили 17.Това,че купи ще получат само първите трима в генералното класиране и първенците в класовете беше посочено в регламента на състезанието и всички стартирали са го приели.-Що се отнася до шиканите,първо искахме да видим каква скорост ще се постигне-допълва г-жа Пантелеева.Бързото трасе допада на пилотите,но за догодина ще има промени.Ще анализираме резултатите от тази година и ще направим анкета сред пилотите какво трасе предпочитат за следващото издание на състезанието.Имахме още един вариант за трасе-по-технично,с повече завой,може следващия път да караме на него.-Публиката по завойте се охраняваше от полицай от Етрополе и Правец-обясни за АвтоТруд г-жа Пантелеева.-За нас беше важно,че те си познаваха хората по трасето и така ги контролираха по-добре.Знаете,че винаги има проблеми със зрителите.Смятам,че полицията си свърши работата.-Пилотите,който искаха да се настанят на хотел Правеж,се настаниха-е мнението на г-жа Пантелеева.-От Шопов няма заявка за хотел при подаване на заявката му за участие.В крайна сметка останаха много резервирани,но незаети стаи.Обяснението за 10-те лева,който са стрували състезателните номера,е,че те се продават от организатора,но пък няма такса участие.Според г-жа Пантелеева организаторът губи от поръчването на номерата в печатница и след продаването им на пилотите.Г-жа Пантелеева заяви,че отговор от БФАС на писмото на г-н Шопов ще има и допълни,че лично тя също ще отговори на зададените от него въпроси.


Българският автомобилен спорт по принцип си върви със скандали от всякакво естество.Но много рядко се случва някой от пилотите да формулира така точно и ясно неуредиците в едно състезание.От известно време БФАС като ръководен орган на спорта е под нивото на участниците,създава проблеми и хаос в провеждането на шампионатите,а началниците във федерацията приемат всяка критика като лична обида.Което е възможно най-неправилната позиция-вижте какво стана с едно ново планинско,а какво остава,когато почнат големите ралита?
Safe is risky.
Аватар
damon
Администратор
 
Мнения: 2172
Регистриран на: Пон Фев 28, 2005 20:40
Местоположение: България
Име: Николай Китанов

Мнениеот Иван Шопов » Нед Апр 15, 2007 08:08

Ето и оригинала от "Авто Труд"
Изображение

От прочетеното по-горе стават ясни някои неща:

1. Аз харча 500-600 лв за да отида на това състезание, но съм опрял до 15лв за купа. Явно съм толкова глупав, че ламтейки за купа не се сещам, че с тези пари ще си купя трофеите за 2 шампионата, а очаквам организатора да осигури награден фонд.
2. Второ и трето място не са постижение, а участие... за да има първи вероятно.
3. Организаторът първо е искал да види дали ще извади късмет без шикани, а ако случайно има проблеми ( автомобили извън трасето, ранени, жертви и прочее) ще го има предвид за следващия старт.
4. За организатора е по-важно, че полицаите се познават с публиката, та може и лафче да си спретнат, а това че си правят лафчето в забранена за зрители и опасна зона не е интересно.
5. Имаме нов термин - "Заявка за хотел". Ще го имам предвид в следващите си участия, та барем от всички запазени места случайно някое остане свободно.
6. Организатора може да продава плаки и да печели пари, защото няма такса участие. Такава не би и могла да има в открит кръг от националния шампионат. Е, какво пък - лошо няма в частния бизнес, освен ако не е на чужд гръб.
7. Относно слабата организация не се казва нищо. Дали мълчанието е знак на съгласие или ще последват нови обяснения - времето ще покаже.

Интересна теза - останах впечатлен. Винаги съм се чудел защо някои футболисти си вкарват автоголове, но сега като че ли имам отговор.


Благодаря на LadaTunning и Damon за положения труд. Благодаря и на журналиста, правил това интервю, защото човека не се е поколебал да напише някои "трудни за казване" истини относно организацията на състезания в България.
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Мнениеот Loeb » Нед Апр 15, 2007 09:43

Що се отнася до шиканите,първо искахме да видим каква скорост ще се постигне-допълва г-жа Пантелеева.Бързото трасе допада на пилотите,но за догодина ще има промени.

Тая си е е... м...... с извинение.
Аватар
Loeb
 
Мнения: 399
Регистриран на: Чет Май 25, 2006 16:30
Местоположение: Варна
Име: Тодор Генков

Мнениеот Иван Шопов » Сря Май 23, 2007 09:12

След почти месец и половина дойде време и за отговора на БФАС.
Ето го ТУК в pdf формат.
Ето го и сканирано:
Изображение

Очевадно след месец и половина "задълбочено проучване" БФАС е решила да "обърне внимание" на организатора. Доколкото си спомням състезател, който наруши правилниците бива дисквалифициран, но явно при организаторите е различно - просто им се обръща внимание.
След като самата Валя Пантелеева заяви, че Планинско "Правешки Връх" 2008г. няма да бъде в същия вид т.е. на същото трасе и т.н., вече и БФАС "взима решение" това планинско да не съществува. Наистина доста време е изисквало да бъде решен такъв сериозен казус.

Е, явно виновни няма освен мен самият. Остава да се извиня на всички колеги, че косвено ги лишавам от едно планинско в календара за 2008г.
Аватар
Иван Шопов
 
Мнения: 1223
Регистриран на: Пон Апр 18, 2005 09:37
Местоположение: София
Име: Иван Шопов

Мнениеот rally_girl » Сря Май 23, 2007 12:38

Не мога да повярвам, че проблемите на едно състезание се решават като се премахне!
Аватар
rally_girl
 
Мнения: 182
Регистриран на: Пет Юли 07, 2006 12:35
Местоположение: Велико Търново
Име: Petya Alexandrova

Мнениеот driver » Сря Май 23, 2007 13:52

rally_girl написа:Не мога да повярвам, че проблемите на едно състезание се решават като се премахне!


Така е по лесно ... :o
driver
 
Мнения: 509
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 17:30
Местоположение: Сливен
Име: Милен Николаев Дерелиев

Мнениеот chefo » Сря Май 23, 2007 22:51

От прочетеното от статията на вестника ми стана смешно...за всичко си има правилен отговор!

Колкото до АвтоТруд-отдавна не го купувам... :lol:
Long live rock n` roll
Аватар
chefo
 
Мнения: 971
Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 23:08
Местоположение: Под тепетата
Име: Стефан Лазаров

Мнениеот PAS_RALLY » Чет Май 24, 2007 14:56

Трагично :roll:
http://maserati.20.forumer.com/
ASK"Stari Stolici"
Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя.
Аватар
PAS_RALLY
 
Мнения: 1148
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 23:01
Местоположение: liverpool
Име: Nikola Lyubenov

Мнениеот Ferjancz » Чет Май 24, 2007 16:22

Мммм да! По всичко личи , че е имало "задълбочено проучване" !!! Проучваха, мислиха и казаха " Бе я да го мааанем това състезание и да не се занимаваме повече! Агнето цяло и вълка ( Шопов ) сит! а пък на организаторите ще им обърнем внимание. може и в някоя кръчма да дообсъдим проблемите!!! "

Пълен ЦИРК!! Да не бяха отговаряли, по-добре! Няма нужда от санкции, те дето се вика ще се разберат!
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси!


Изображение
Аватар
Ferjancz
Администратор
 
Мнения: 1584
Регистриран на: Вто Май 10, 2005 14:47
Местоположение: София, Троян
Име: Павлин Калчев

Мнениеот txl » Чет Май 24, 2007 16:56

Коментар по случая: http://www.rally-club.net/viewnews.php?nid=118
Аватар
txl
Администратор
 
Мнения: 1993
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 15:42
Местоположение: България
Име: Тодор Томов

Предишна

Назад към Български Планински Шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 36 госта

cron