Дамско рали ''Интерспийд"2008

Дискусия за Българския Гимкхана Шампионат

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот littleredaudi » Нед Яну 11, 2009 12:01

Не мисля ,че замяната на пружини и амортисьори прави една кола по-различна от серийната. Въпрос на лично предпочитание към возията и комфорта. Самите производители дават няколко вида пружини по твърдост ( канкретно за ауди говоря) От там насетне всичко си зависи от гарнитурата м/у волана и седалката :wink:
Баси колко ми е кеф да карам
Аватар
littleredaudi
 
Мнения: 463
Регистриран на: Нед Май 08, 2005 11:21
Местоположение: София
Име: V.Vasilev

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот dankata » Пон Яну 12, 2009 10:39

Здравейте ,
Цвети много се изненадах от коментарите за подготвените автомобили в дамския ш-т. Аз лично не съм против подобренията, който има желание и естествено финанси защо не ... Естествено говоря за промени които не оказват влияние върху мощността на автомобила, макар че на тези къси разстояния няма кой знае какво значение според мен. Що се касе до оптичния тунинг какъвто срещаме всеки ден по улиците , никъде не намерих точно описание в правилниците (нашите) относно това какви подобрения са забранени за дамския ш-т. И в този ред на мисли смяната например на следните неща по-долу прави ли един автомобил от клас 4 по-силен от автомобил от клас 1 що се касае до времена.
пример: смяна на стандартен волан със спортен, смяна на стандартна седалка със спортна , спортни педали , хидравлична ръчна спирачка,поставяне на strut brace, спортни пружини , спортен филтър, спойлери и други разкрасителни джунджурии.
Щото ако никой не определи точно какаво може и какво не тези от нас които правят колите си за новия сезон ще бъдат поставени в супер кофти положение , личната преценка на еди кой си съдия дали да те допсне или не до състезанието.
Извинявам се предварително ако мислите ми са леко несвързани обаче на никой няма да му е приятно да разбере на старта че напразно е хвърлил сума ти пари в таратайката и няма право да кара.
Аватар
dankata
 
Мнения: 70
Регистриран на: Пон Юли 30, 2007 10:44
Местоположение: sofia
Име: Даниела Нешева

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот Vlahov-Motor-Sport » Пон Яну 12, 2009 19:40

tsveti написа:Данка,
Чух, че организаторите искали две състезания да направят...
(опазил ни Бог) :lol:
Има много неясноти що се касае до Дамския ш-т. Някои хора негодуват от така наречените ''направени'' коли, Елена Попова (техническа комисия) лично ми каза, че тя няма да допуска такива коли до участие тази година (не завиждам на Яна в случая :evil: , с такова желание бе направено всичко...)
Не зная този ш-т на какво ниво щеше да бъде сега, ако не бяхме някои от екипажите, но определено би било крайно безсмислено, ако не бъде допуснат автомобил само защото има окачване или пък чип. Има туристически автомобили, за които самият производител продава чип, примерно. Или пък за хидравличната ръчна спирачка. Ми, да си сложат всички бе, 200-300лв. е егати!!! А и още нещо, как техническата комисия на едно дамско състезание ще хване, че дадена кола има чип? Ще мъкнат с тях специален уред ли, какво?! Има неща, които могат да се направят и техническата комисия (по дамските) по никакъв начин няма да разберат, че ги има... Ама това е една друга тема...
Аз бих предложила друго. Вместо да осакатяват по този начин ш-та, да направят отделно генерално класиране за тези автомобили, нещо като група Х. Така оправдаващите се участнички с техните автомобили, ще са доволни, ще са доволни и всички други, които са дали толкова много, за да се развият в този ш-т и той да бъде интересен и забавен.
Лошото е, че няма нищо конкретно написано никъде, а най-лошото е, че доста от момичетата в момента подобряват колите си, купуват си разни нещица и накрая ще се окаже, че са пари хвърлени на вятъра и единственото, което им остава е да участват в състезания извън календара на БФАС, в ''Италианско преследване'' да речем :wink:
Бъркотия!


Аз мисля,че ти Цветомира вече доста се самозабрави.
Искам да задам един обикновен въпрос:
като сте толкова добри,защо си преправяте иначе "стандартните" автомобили?!?
Това не е ли един вид предимство пред другите или вече ще си ги "мерите" на богати и бедни,кой има повече пари и кой няма?!?
С вашите преправяния опорочихте приложния шампионат,който във всички правилници е определен като шампионат за стандартни туристически автомобили или за неразбиращите това какво означава,че :размерът на гумите,ръчната спирачка и окачването на автомобила са такива,каквито слиза автомобилът от конвейра на завода-Туристически автомобил!!!!!
Вие така си направихте автомобилите,че вече ви трябва хомологационен фиш за всеки технически преглед!
Това вече не е МАСОВ спорт!!!
Този приложен шампионат бе толкова красив и атрактивен в миналите години,но ти,скъпа Цвети,няма как да знаеш това,защото тогава си държала биберон в устата си!!!
Затова все пак трябва човек малко от малко да бъде скромен,защото през годините много хора са работили,за да го има и за да съществува този шампионат,колкото и невзрачен да изглежда в твоите очи!!!
Освен това искам да ти кажа,че е много грозно да представяш чуждите идеи като твои!!!
В заключение мога да ти кажа,че имаш още мноооого да учиш,напъните ти са похвални,но си още много далече от истината!
Аватар
Vlahov-Motor-Sport
 
Мнения: 225
Регистриран на: Нед Апр 20, 2008 18:43
Местоположение: софия
Име: Трифон Влахов

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот plm » Пон Яну 12, 2009 20:25

Понятието "стандартен", "туристически" автомобил е отдавна в миналото.
Само за гумите вече има няколко размера, с които колите "слизат от конвейра".
Според мен проблема е във фед, защото години наред преписва "туристически автомобили" и толкова. Отдавна термина "туристически" е неразбираем.
И за ръчната-нали колата е одобрена от КАТ са нормално движение по пътищата. Значи -става.
Чип тунинг никой никога няма как да разбере дали го има колата. Пък и на тези смешни коли с 5 коня отгоре-отдолу едва ли са от значение.
Та, според мен нека шампионата да го направят така, че да се елиминира фактора кола. Да остане майсторството.
Участвал съм в подобни международни състезания и там нямаше значение дали колата е Порше или Трабант. Казвам участвал, защото регламента позволяваше трети член на екипажа...
Нека организаторите се замислят и да уточнят нещата.
Мое мнение.
Защото, ако са ясни правилата сега няма да спорим, примерно.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот Victor » Пон Яну 12, 2009 23:29

Vlahov-Motor-Sport написа:шампионат за стандартни туристически автомобили или за неразбиращите това какво означава,че :размерът на гумите,ръчната спирачка и окачването на автомобила са такива,каквито слиза автомобилът от конвейра на завода-Туристически автомобил!!!!!

Това за базов модел или може и по-високи нива на оборудване??? :P
Демек, Сейчентото може ли да е Абарт или всичките трябва да са от тия, дето разнасят пиците с тях? Щото и така има разлика :wink:

Този приложен шампионат бе толкова красив и атрактивен в миналите години,но ти,скъпа Цвети,няма как да знаеш това,защото тогава си държала биберон в устата си!!!

Тук не съм съгласен! И то не защото си защитавам пилотката, ами смятам, че шампионатът именно през последната година стана може би най-атрактивен. И вместо да въздишаш с носталгия по времето, когато някои може би са имали биберони, а други са размятали трабантите, ладите и полските фиатчета, вземи помисли за някаква градивна идея как да се развива Дамския шампионат! Дето се вика - не са виновни другите участници по планинските, че Голф 2 вече не се произвежда! :P

Затова все пак трябва човек малко от малко да бъде скромен,защото през годините много хора са работили,за да го има и за да съществува този шампионат,колкото и невзрачен да изглежда в твоите очи!!!

Няма да коментирам, защото съм бил пряк свидетел на това какво внимание, подготовка и нерви бяха отделени за изминалия сезон!!!

...напъните ти са похвални,но си още много далече от истината!

??? Важното е, че най-малкото има напъни! :mrgreen:
Аватар
Victor
 
Мнения: 242
Регистриран на: Пет Фев 08, 2008 18:45
Местоположение: София
Име: Виктор Георгиев

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот tsveti » Вто Яну 13, 2009 00:17

Vlahov-Motor-Sport написа:
Аз мисля,че ти Цветомира вече доста се самозабрави.
Искам да задам един обикновен въпрос:
като сте толкова добри,защо си преправяте иначе "стандартните" автомобили?!?
Това не е ли един вид предимство пред другите или вече ще си ги "мерите" на богати и бедни,кой има повече пари и кой няма?!?
С вашите преправяния опорочихте приложния шампионат,който във всички правилници е определен като шампионат за стандартни туристически автомобили или за неразбиращите това какво означава,че :размерът на гумите,ръчната спирачка и окачването на автомобила са такива,каквито слиза автомобилът от конвейра на завода-Туристически автомобил!!!!!
Вие така си направихте автомобилите,че вече ви трябва хомологационен фиш за всеки технически преглед!
Това вече не е МАСОВ спорт!!!
Този приложен шампионат бе толкова красив и атрактивен в миналите години,но ти,скъпа Цвети,няма как да знаеш това,защото тогава си държала биберон в устата си!!!
Затова все пак трябва човек малко от малко да бъде скромен,защото през годините много хора са работили,за да го има и за да съществува този шампионат,колкото и невзрачен да изглежда в твоите очи!!!
Освен това искам да ти кажа,че е много грозно да представяш чуждите идеи като твои!!!
В заключение мога да ти кажа,че имаш още мноооого да учиш,напъните ти са похвални,но си още много далече от истината!


Mдааа, убедих се в думите на хората, които твърдят, че този форум е една говорилня. За съжаление!

Сега по темата. Веднага ще ти отговоря на обикновения въпрос, с посочени факти. Всъщност ти говориш в множествено число, но аз ще ти отговоря само и единствено от моята скромна личност.
Лично аз, направих своя автомобил тази година в средата на сезона, само и единствено, за мое лично удобство, защото не смятам, че поставянето на едни твърди пружини влияе по някакъв начин на резултата в този тип надпревари. Относно ръчната хидравлична спирачка- и с и без нея, аз умея да я използвам там, където е нужно, за справка- Пирин 2007; Благовещение 2007; Ямбол 2007 (с кораба Титаник, наречен на кратко‘’пежо 306’’); Благовещение 2008.
От моя скромен и малогодишен опит, абсолютно и с ръка на сърцето твърдя, че тази ръчна дори не е чак толкова нужна. Ще ти кажа в проценти- ако от 100% дърпане на ръчни по дамските, с обикновена ръчна 98% от тях /на мен лично/ ми се получават. С хидравличната ръчна процентите се увеличават с 1, тоест 99%. Ако не направи човек каквото е нужно, дори с тази прословута хидравлична ръчна ПАК няма да се получи- за справка Ямбол 2008, МУ-2- квадрат-нашия екипаж! И за да не сменям цилиндърчета след всеки 4 ръчни /както правех на тикото миналата година/ тази си сложих хидравличната...доста по-евтино ми излиза, тъй като с нея не се налага да се прибирам от полигона без спирачки, да сменям цилиндърчета, да натягам всеки ден ръчната, да ангажирам механика ми всеки ден след тренировка да остава извън раб.време, за да мога и на другия ден да тренирам и куп други главоболия.
Относно чипа- такъв аз нямам, поради простата причина, че хора занимаващи се мнооого отдавна с автомобилен спорт, хора разбиращи далеч повече и от нас двамата взети заедно, казаха, че на тия 54 коня е напълно безсмислено да се слага чип. Принципно би имало някакъв елементарен смисъл, ако смениш вала и ред други джунджурийки. Аз пари за подобни неща нямам, иначе, бъди сигурен щях да си направя и тези неща, въпреки мнението на тези хора.

Това не е ли един вид предимство пред другите или вече ще си ги "мерите" на богати и бедни,кой има повече пари и кой няма?!?
Тук малко ме обиди... :(
С риск да се повторя, ще кажа само ‘’Който не умее да плува, да не влиза в морето’’.
Всеки сам преценява за себе си до каква степен може да отдели финанси за този спорт. Никой на никой не е виновен, че има или няма финансова възможност. И не само финансова! С изречението ми в по-горното мнение, може би си ме разбрал погрешно, като съм казала, че една хидравлична струва 200-300лв. Демек на мен не ми пука и видиш ли к’во са за мен тия 300лв. Ще ти кажа, че това е месечният ми ток зимата! Аз и няколко близки мои хора, знаят ВСИЧКО това какво ми е струвало. И не само в пари! Не всичко е пари на този свят! Ти може би по-добре знаеш от мен, какво е да ходиш да се правиш на циганин, едва ли не, пред някой спонсор, да ходиш да убеждаваш хора, които нямат грам представа от автомобили, но имащи финансови възможности, че този спорт е тооолкова красив и те ТРЯБВА да рекламират продукта си на твоята кола, само и само да можеш да свържеш двата края и да си позволиш участие. Ако някой ден ти стане интересно, може да ти разкажа в детайли, какво ми е струвала тази кола и тези състезания. Разликата е в това, че това е МОЙ избор, никой не ме кара насила, поради това, нямам право и да се оплаквам.

Вие така си направихте автомобилите,че вече ви трябва хомологационен фиш за всеки технически преглед!


Кои ние? Защото според мен, моя автомобил не се нуждае от хомологационен фиш.
Този приложен шампионат бе толкова красив и атрактивен в миналите години,но ти,скъпа Цвети,няма как да знаеш това,защото тогава си държала биберон в устата си!!!


Със сигурност е така! Все пак съм на 27 години. Мога само да съжалявам, че не съм видяла красотата му. От друга страна обаче, съм щастлива, че не съм станала свидетел на ‘’красивите’’ изпълнения от минали години, за които ми е разказвано, наподобяващи изпълнението на тазгодишното Благовещение, (и не само то), ‘’красоти’’, които вие приемате с лека ръка и ги подминавате.
Как мислиш ти, след всичкия труд, който съм хвърлила за този ш-т, дали той е невзрачен в очите ми?!? Моля те, не ми приписвай незаслужени заслуги- благодаря.
Дали съм скромна или не, не зная, другите ще кажат. Мога само да кажа, че винаги съм се отнасяла с уважение към хората ‘’дали’’ сума ти години от своя живот на този спорт(като в това число слагам И дамските състезания), разбира се това върви ръка за ръка и със свестните хора в този спорт.

Освен това искам да ти кажа,че е много грозно да представяш чуждите идеи като твои!!!


Можеш ли да се конкретизираш? Защото аз мога да те запозная с човекът, на когото споделям вижданията си относно изпълнението на даден елемент, всичките идеи, които са ми идвали на ум и прочие. Доколко те са били изпълними или не, доколко аз съм се научила да ги правя или не е друг въпрос.

В заключение мога да ти кажа,че имаш още мноооого да учиш,напъните ти са похвални,но си още много далече от истината!


Аз това го зная :oops: Радвам се обаче, че с последното си изречение все пак ме похвали за труда, а не го омаловажи. Дали ще стигна някога до истината, искрено се надявам, но в крайна сметка един Бог знае... Малко са хората в България стигнали до истината, но и това е един друг въпрос :wink:

Аз в моето заключение ще кажа, че не съм АЗ виновната, че дамския ш-т в момента е това, което е.
Защото, за разлика от някои хора, аз се осмелявам да казвам това, което мисля не само ТУК, а и по трасетата, в очите на хората. По темата, на италианското миналия месец коментирах както с твоята съпруга, така и с Елена дамския ш-т и въпросните автомобили с ‘’подобрения’’, тогава им казах моето мнение по въпроса, което е същото, което съм написала по-горе и заради, което ти ме обвиняваш в самозабрава...
Някакси ми се струва нередно, хората, допуснали тези коли, сега да ни ‘’накарат’’ да ги изхвърлим. Когато в същото време има друго решение на въпроса...
''Целта не е да си по-добър от другите, целта е да бъдеш по-добър от себе си.- Уилям Фокнър''. ''Лошият човек е като въглена – ако не те опари, ще те очерни''. Анахарсис
Изображение
Аватар
tsveti
 
Мнения: 730
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 17:00
Местоположение: София
Име: Цветомира Георгиева

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот Kairo_SWRT » Вто Яну 13, 2009 00:46

Всеки спорт търпи развитие,най-вече моторния спорт(автомобилния).В случая "Vlahov-Motor-Sport" не си прав!!! :!: :!: :!:
Защо и шампионата на стандартните туристически автомобили да не се развива в дадена степен.Тук не става въпрос да се слага състезателна електроника и съответно спортни валове,че автомобила да стане зверски и да избяга от сериините си норми!Не мислиш ли!!!! :arrow: :arrow: :arrow:
Чети между редовете :!: :!: :!: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: Това за хидравличната ръчна,за спортното окачване,гуми и тем подобни детайли, които не оказват според мен кой знае какво влияние върху управлението на такъв сериен автомобил,са само удобства....И аз не виждам защо да не се upgreid-ва такъв автомобил.Разбира се,че всеки пилот трябва да си създаде удобства дори и в този ешалон....
Аз ходя на такъв тип състезания и ги следя с интерес.Смея да твърдя,че последните години си е доста атрактивен и динамичен!!!!!!!!!!!!!И не мисля че хора като Цвети са опорочили този приложен шампионат! :arrow: :arrow: :arrow:
Що се отнася до карането и...!Гледал съм я в дамския шампионат,рали дисциплината и на италианско преследване :arrow: Кара повевече от добре!Най-малко имай уважение към нея,за това,че е момиче и,че е борбена....Раздава се!
Не мисля ,че това нейното са напъни...ВАЖНОТО е,че се развива!
Видяхме колко бездарници има и с колко повече самочувствие са.Именно такива опорочават този спорт и в случая приложния шампионат :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:
Аватар
Kairo_SWRT
 
Мнения: 74
Регистриран на: Пет Сеп 05, 2008 23:01
Име: Иван Кайраков

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот motolud » Вто Яну 13, 2009 01:58

опа старши как е ? ха сега да попиша и аз малко гледам че тая тема е яко интерестна!!! всичките ревете заради окачването на цвети мануела яна и дамите с мини купара!!!явно и гумите нещо създават проблем / освен финансовия/ а пък тея хидравлични ръчни са ви трън в очите!!!!
неможе човек който отделя време + нерви+ сили + пари = на Х да очаква да постигне резултатите на човек който го прави същото нещо само че на стойност 2Х!!Каквото посадиш такова ще пожънеш!!!
след като държите автомобилите да са ТУРИСТИЧЕСКИ защо пропуската някой модификации!!!!
1. на момичетата от благоевград ситроена!!! там ли е мястото на въздушния филтър който даже не е като оригиналния защо фарове не са им същите???
всеки който е поне малко запознат с устройството на автомобила знае че за да върви повече му трябва повече въздух??? никъде не видях да е казано нещо против тях!!/ не че аз имам нещо против тях просто ми направи впечетление!!!
2. на едно рено 5 дали стандарно е произведено с коланите???/4 точков /
следователно с тези колани пилота е по стабилен и не се лашка вътре в колата!!!
отностно гумите сега ще те затапя старши!!! в една програма наречена аутодата /за тези които незнаят ще им разкажа за какво иде реч. това е една програма която дава информация за различните автомобили!!! /
е та в нея като цъкнах на фиат 600 спортиГ абарД за гумите пише
4.5х13 175/70/13
5х13 145/65/13 155/60/13
5,5х13 165/55/13
5,5х14 175/55/14
повече коментар не виждам дали има смисал да се води спец за гумите.
Ръчната ако знаеш как да я позваш и хидравличната и механичната ще ти вършат една и съща работа.
за красотата на приложния шампионат само мога да кажа че сам на 100% обеден че е по красив и готин сега!!! то страничните гаражи и задните са красиво нещо ама па мноо по красиво е да видиш как с извинение яки мацки вдигат пушилки с колите си като дърпат ръчни !!!тея пенсионерски заобикаляници на конуси са доста остаряли и са безинтерестни както казаха преди мен спорта се развива !!!
с какво е упорочила красотата на спорта Цвети че има смелостта да каже когато някои не е прав!! има смелостта да се изправи срещу несправедливостта!! нали и на звезделина на едно дамско мисля че в софия беше се оплаквахте че съдиите са я ощетили след като е така защо не пустнахте контестация ми само се оплаквахте че са ви ощетили.
не си прав тони !!! това че имаш отношение към някой незначи че той е крив!!!всички виждаме как Цвети се бори със зъби и нокти да се развива тя и спорта ако не беше полагала толкова усилия и средвства надали щеше да е това което е сега!!! Който смята че постигнатото от нея е малко нека той постигне повече!!!колкото повече хора от типа на Цвети и Мануела имаме толкова повече ще се развива спорта в България!!! Не Тони те двете не са привилигеровани че карат ХИДРАВЛИЧНА РЪЧНА просто се стараят повече и влагат повече!!!
Смея да ги защитавам и Двете защото имам удоволствието да ги познавам лично и да работя с тях и благодарение на това се обедих че и двете са супер И КАТО ПИЛОТИ И КАТО ХОРА!!!!
Аватар
motolud
 
Мнения: 67
Регистриран на: Чет Юли 21, 2005 20:20
Местоположение: на софия
Име: Галин Гетов

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот ifcho » Вто Яну 13, 2009 02:22

Аз не разбрах как така кола със стандартно окачване е също толкова бърза като кола със "спортно"...че то досега производителите на окачване да са измряли от глад ако беше така...
Peugeot's technical sophistication and competitive success confirm my belief that the automobile's progress began with and remains the fruit of sports competition' Enzo Ferrari
Аватар
ifcho
 
Мнения: 309
Регистриран на: Сря Авг 24, 2005 18:07
Име: Ivailo Ivanov

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот Victor » Вто Яну 13, 2009 09:01

Нещо заглавието на темата ли не прочете бре, Ифчо? :mrgreen:
Дамското не е съвсем като писта (освен по отношение на скандалите) и скоростите далеч не са така високи, че едно спортно окачване да има такова значение!
Аватар
Victor
 
Мнения: 242
Регистриран на: Пет Фев 08, 2008 18:45
Местоположение: София
Име: Виктор Георгиев

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот GTI-8V » Вто Яну 13, 2009 10:27

Victor написа:Нещо заглавието на темата ли не прочете бре, Ифчо? :mrgreen:
Дамското не е съвсем като писта (освен по отношение на скандалите) и скоростите далеч не са така високи, че едно спортно окачване да има такова значение!



по принцип нискам да взимам страна, но определено бих казал че всека подобрение по колата дава известна предимство, дали е малка или голяма е друг вапроз естествено. В друга страна при киси застесание и малко време е сначително, не ли?

Мойта вишдане за некои от подобрениета:

Окачване: Мисла че е едно от най вашни елементи в една кола. Мисла ако може да се кара по прецисно с по голямо темпо това е огромно предимство в сравнение с некои които се люшка некак си по савоъите или елемнти.

двигател: ами да изкараш 5 или 10 коне повече от двигател с 50 коня все пак за 10% или 20% повече мощ. Че е предимство мисла че е безспорно щом може след всека спиране да набираш по бърсо.

седалки, колани: Както е казано вече спорна или професионална седалка си е предимство. Допълнително най вероатно ще е и доста по лека. Предполагам че ако некои смени предните 2 седалки с професионални може да свали килограмите сначително че оригинални седалки по принцип за доста тешки.

спирачки/хидравлична рична: Незнам как си монтирате хидравлични ричните, но при мен по край хидравличната беха нушни доста други промени сварсано с нея за да действа като требва и моменетално. Целия принцип на рично при мен е променено. Незнам как е при въз направено, но определено си е отново предимство за този който си направи хидравличната като требва. Също така с баланса на спирачките същото може да промениш спирачната сили според външните условие, отново предимство.

Мисълта ми е, некои наистина ако си прави труда да си подобри колата с тези неща и друго, той си има предимство естествено, и то според мен не толкова малка ако се сумират много неща.

Според мен има 2 варианта на решаване на такив проблем. Оделен клас/група или просто за всеки слошен НЕ-стандартен елемент баласт, например спортна/професионална седалка 25кг баласт и така нататък да се изравнат коите отново.

А аргумента че и поправени коли си имат талон, преглед или се двишат по улица не е много справедлив или коректен. Доста от истински бегачки имат това, но това не ги прави автоматично стандартни туристически автомобили. А според мен стандартно сначава точно това, без никакви промени.
Аватар
GTI-8V
 
Мнения: 959
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 23:57
Местоположение: Smolian
Име: Alexander Boch

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот dankata » Вто Яну 13, 2009 10:56

Здравейте ,Понеже виждам ,че темата стана доста интересна искам да добавя и аз някои неща :
1. Не съм сагласна че смяната на оригиналната седалка със спортна (особенно ако е от Илиенци) дава предимство с килограмите . В моя случай е точно обратното, оригиналните седалки на Рено 5 Супер са изключително тесни и малки и леки , за да си пригодя полу-спортната седалка ми се наложи да правя чудеса от храброст (допълнителна рамка от дебел профил т.н.т) в резултат на което новата ми седалка тежи колкото две стари заедно.
2. Отново ще кажа ,че в нашия шампионат най важни си остават уменията на пилота. Убедена съм, че една седалка, волан , педали и точкови колани не те правят Шумахер и ако си сменим колите с Мануела или Цвети съм 100% сигурна че пак ще ме отвеят като куцо пиле домат.
3. В подкрепа на горното ще кажа ..аз съм нова и още начинаеща 2008 г беше първа за мен, стартирах първите 3 състезания може би с най-неподходящата кола Пежо 307 Дизел (тежка ,бавна ,непъргава ), но пък желанието ми беше голямо. С много тренировки и упорство обаче видях че независимо от факта че с останалите тичаме на различни писти нещата могат да се получат и времената ми да не са лоши сравнени с останалите класове (или поне не отчайващи). Важен е опита , важен е пилота , важна е и колата но сама по себе си тя (колата) няма да те направи шампион (поне при нас).

И за да не ви отегчавам много само ще попитам, Цвети сподели ако имаш инфо какво ще се забранява като подобрения.
И още нещо в тая връзка аз съм за подобренията ,които създават комфорт на пилота, стига да тези подобрения да не оказват влияние на мощността на колата и тя да не излиза от класа си . Макар че нямам впечатление при техническите прегледи преди състезание някога някой съдия да е вдигал предния капак на който и да е автомобил (при нас всичко е по документи :lol: )
Аватар
dankata
 
Мнения: 70
Регистриран на: Пон Юли 30, 2007 10:44
Местоположение: sofia
Име: Даниела Нешева

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот tsveti » Вто Яну 13, 2009 11:13

И да вдигнат капака, мислиш ли, че нещо ще разберат? На Яна капака тази година бе вдигнат, на Благоевградското състезание...и? Гледаха, пулеха се и накрая нищо. Както вече казах, има толкова неща, които аз мога да си подобря, без да ме хванат на техническия, по тая кола, че не зная те самите дали са наясно с това. Дали, ако бях писала голфа на италианското в клас А, а не в клас Б, някой щеше да разбере, че има чип?!? Не, разбира се.
Аз приключвам с тая тема, както и с дамските състезания и технически комисии и прочие. Този път наистина ми дойде в повече! Ще идвам да карам :mrgreen: , не ме разбирай погрешно Данка, но аз бях до тук с всякакви видове контестации, търсене на права, търсене на справедливост и прочие. Каквото кажат те. Омръзна ми да се лутам из проблемите на всичко. Ще седя хем ''отвътре'' на нещата хем ''отвън'' и ще гледам сеира им... На 07. март ще отида на дамското и със Сейчентото и с Тикото. С което ме пуснат, с него ще карам.
Айде със здраве на всички...
''Целта не е да си по-добър от другите, целта е да бъдеш по-добър от себе си.- Уилям Фокнър''. ''Лошият човек е като въглена – ако не те опари, ще те очерни''. Анахарсис
Изображение
Аватар
tsveti
 
Мнения: 730
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 17:00
Местоположение: София
Име: Цветомира Георгиева

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот GTI-8V » Вто Яну 13, 2009 11:15

dankata написа:Здравейте ,Понеже виждам ,че темата стана доста интересна искам да добавя и аз някои неща :
1. Не съм сагласна че смяната на оригиналната седалка със спортна (особенно ако е от Илиенци) дава предимство с килограмите . В моя случай е точно обратното, оригиналните седалки на Рено 5 Супер са изключително тесни и малки и леки , за да си пригодя полу-спортната седалка ми се наложи да правя чудеса от храброст (допълнителна рамка от дебел профил т.н.т) в резултат на което новата ми седалка тежи колкото две стари заедно.
2. Отново ще кажа ,че в нашия шампионат най важни си остават уменията на пилота. Убедена съм, че една седалка, волан , педали и точкови колани не те правят Шумахер и ако си сменим колите с Мануела или Цвети съм 100% сигурна че пак ще ме отвеят като куцо пиле домат.
3. В подкрепа на горното ще кажа ..аз съм нова и още начинаеща 2008 г беше първа за мен, стартирах първите 3 състезания може би с най-неподходящата кола Пежо 307 Дизел (тежка ,бавна ,непъргава ), но пък желанието ми беше голямо. С много тренировки и упорство обаче видях че независимо от факта че с останалите тичаме на различни писти нещата могат да се получат и времената ми да не са лоши сравнени с останалите класове (или поне не отчайващи). Важен е опита , важен е пилота , важна е и колата но сама по себе си тя (колата) няма да те направи шампион (поне при нас).

И за да не ви отегчавам много само ще попитам, Цвети сподели ако имаш инфо какво ще се забранява като подобрения.
И още нещо в тая връзка аз съм за подобренията ,които създават комфорт на пилота, стига да тези подобрения да не оказват влияние на мощността на колата и тя да не излиза от класа си . Макар че нямам впечатление при техническите прегледи преди състезание някога някой съдия да е вдигал предния капак на който и да е автомобил (при нас всичко е по документи :lol: )


аз говорих принципно, че винеге и на всичко има изключение, това си е така. За това има правилници които вашат за всички а не може да се прави правилник за всеки по оделно. Ако ти си купила седалка които е по тешка, мога да го наричам само \"лична драма\" ;-))) Но сега ако некои си купи 2 карбонови или кефлар седалки които тешат в обща линия нищо и замени тешки, оригинални доста килограми ще се олекоти.
А ти си почнала с \"Незам загласна\"? Аз говора/пиша принципно а ти само за себе си, надявам се че вишдаш разлика мешдо двете неща ;-)
За предимство че не се клатиш на лево и дясно в спортна/професионална седалка закочано с колани отвсекаде си е допълнително предимство. Преди 2 години май направих некои експерименти с лична кола, така се клатих и ме изварли от лево на дясно че после имах дури неколко рано рани ръцете. Предимство за такива седалки естествено. Друг е вапроза дали има смисъл и от гледна точка на сигурност и да бидат позволени.


А за другото, че пилот-а е вашен е вашен, но аз бих казал че колата е абсолютно на равно толково вашно колкото пилота. Едното без другото не става!
Ако ти например с 500 чаза тренировки може да подобриш времето си с 1 секунда на дадено трасе, писта или каквото искаш то и например смена на окачване може да ти дава това предимство + по стабилна кола + по малко дефекти + по малка вероатност да те предаде колата + още куп предимства.
Искате или нискате, колата и подготовката му е вашен фактор и предимства за предимства. Които е пробвал различни коли с различна окачване например знае това много добре
Аватар
GTI-8V
 
Мнения: 959
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 23:57
Местоположение: Smolian
Име: Alexander Boch

Re: Дамско рали ''Интерспийд"2008

Мнениеот tsveti » Вто Яну 13, 2009 11:31

Може би е така да, за друг тип състезания със сигурност. Личен опит- с тикото, което няма нито окачване, нито може да му се сложи такова, и се люля на където завъртиш волана, аз правя по-добри времена на змейка, отколкото със Сейчентото, което има окачване и ''седи'' по-добре. Защо е така?
Алекс, дамските са доста по-различни от другите състезания. Те нямат скорост, кара се на полигона само на първа предавка, толкова са спънати, че рядко много рядко имаш време да включиш втора, след което веднага я изключваш, тъй като идва следвашия конус.... Тук идва и момента с така наречената електроника. На това ''моторче'' дори и да вдигнеш няколко коня, то тези ''коня'' със сигурност няма да ''препускат'' на ниските обороти. Това сейченто след 3-та скорост така ''лети'', че чак страх ме е хващало, на ниските- го няма никакво...а точно те са ни нужни в дамските.
Но както вече казах, аз приключих с темата :lol:
''Целта не е да си по-добър от другите, целта е да бъдеш по-добър от себе си.- Уилям Фокнър''. ''Лошият човек е като въглена – ако не те опари, ще те очерни''. Анахарсис
Изображение
Аватар
tsveti
 
Мнения: 730
Регистриран на: Сря Дек 21, 2005 17:00
Местоположение: София
Име: Цветомира Георгиева

ПредишнаСледваща

Назад към Български Гимкхана Шампионат

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта

cron