|
||
и какво като са дошли лицензирани пилоти ти наясно ли си колко лицензирани пилоти бяха много назад в класирането и то с бега4ките не с обикновен автомобил. И според твоята логика може да се състезава лицензиран пилот но с обикновен автомобил като Мартин Сурилов например. Просто момчето за пореден път се доказа.Не е от зна4ение дали си лицензиран или не си майката му е да имаш дупе и сърце и да караш.GTI-8V написа:LNDNBB написа:Здр.Според мен не трябва лицензирани пилоти да участват на такива състезания, защото всичко това се обезсмисля.Има достатъчно писти,планински и ралита,на които един нелицензиран пилот не може да участва със своята обикновена кола.А кво става в нашия случай-идват няколко лицензирани пилота със своите бегачки и не оставят никакъв шанс на тея,за които се прави ралито(аматьорите).Добре бе да идват ама поне да правят както Мартин Сурилов-човека дойде с личния си автомобил(Opel Astra 1.8 oколо 115к.с.)без сликове.Да ги видим тогава професионалните състезатели какво ще направят.Не казвам че ще се представят зле ама кой знае.GTI-8V на теб да ти кажа, че даже и да качиш 5 човека в колата и ремарке да и сложиш пак ще ги биеш, щото това Mitsubishi не си знае силата.
Какво друго стана на картинг пистата.Галин Ямболов кара и в малкия и в големият клас което е недопустимо.Също недопустимо е това, че онзи професионален състезател с червения голф(Пламен Пантелеев мисля че беше,голфа му сте го виждали на писти и планински-червена тройка с турбо също не си знае силата)та този човек беше решил да се подсигури като кара с 2 коли-личната и състезателната.Примерно ко се завърти с единия ще продължи да кара само с другия.Та тоя господин взе 1во и 3то място което е НЕДОПУСТИМО.Като има 1во място защо му е 3то.И понеже стана така,че трябваше да кара на финала сам със себе си , организаторите промениха регламента на състезанието.
Мартине според тебе това редно ли е?Това го написах за да придобият представа всички които не са били на пистата какво се случи
hronos да знаеш че съм на 100% с твоето мнение
и аз съм загласен с теб, така си е и според мен...
ILKO RACING написа:и какво като са дошли лицензирани пилоти ти наясно ли си колко лицензирани пилоти бяха много назад в класирането и то с бега4ките не с обикновен автомобил. И според твоята логика може да се състезава лицензиран пилот но с обикновен автомобил като Мартин Сурилов например. Просто момчето за пореден път се доказа.Не е от зна4ение дали си лицензиран или не си майката му е да имаш дупе и сърце и да караш.
GTI-8V написа:LNDNBB написа:Здр.Според мен не трябва лицензирани пилоти да участват на такива състезания, защото всичко това се обезсмисля.Има достатъчно писти,планински и ралита,на които един нелицензиран пилот не може да участва със своята обикновена кола.А кво става в нашия случай-идват няколко лицензирани пилота със своите бегачки и не оставят никакъв шанс на тея,за които се прави ралито(аматьорите).Добре бе да идват ама поне да правят както Мартин Сурилов-човека дойде с личния си автомобил(Opel Astra 1.8 oколо 115к.с.)без сликове.Да ги видим тогава професионалните състезатели какво ще направят.Не казвам че ще се представят зле ама кой знае.GTI-8V на теб да ти кажа, че даже и да качиш 5 човека в колата и ремарке да и сложиш пак ще ги биеш, щото това Mitsubishi не си знае силата.
Какво друго стана на картинг пистата.Галин Ямболов кара и в малкия и в големият клас което е недопустимо.Също недопустимо е това, че онзи професионален състезател с червения голф(Пламен Пантелеев мисля че беше,голфа му сте го виждали на писти и планински-червена тройка с турбо също не си знае силата)та този човек беше решил да се подсигури като кара с 2 коли-личната и състезателната.Примерно ко се завърти с единия ще продължи да кара само с другия.Та тоя господин взе 1во и 3то място което е НЕДОПУСТИМО.Като има 1во място защо му е 3то.И понеже стана така,че трябваше да кара на финала сам със себе си , организаторите промениха регламента на състезанието.
Мартине според тебе това редно ли е?Това го написах за да придобият представа всички които не са били на пистата какво се случи
hronos да знаеш че съм на 100% с твоето мнение
Аз смятам, че ако има някакво разделение, то определено трябва да е при амтомобилите, а не при хората. Организатора спокойно може да ги отдели освен по кубатура и на състезателни и серийни, но тогава серийните наистина да са серийни, а не със сликове например, защото на тази писта, най-важното е гумата. Аз лично съм почти сигурен да себе си, че със Сеата, с който се състезавам, не бих давал по-добри времена от тези, които давам с Астрата си, която е 115 к.с., но върви в ниските обороти, които преобладават на тази писта.
До колкото за участието на един и същ човек в различни класове, с различни коли и т.н., мисля, че най-малкото не е достойно и честно спрямо останалите участници, защото това си е някакво предимство пред тях. Особено пък да си на две от местата на стълбичката и да караш сам срещу себе си в серия - това си е истинска пародия.
и аз съм загласен с теб, така си е и според мен...
Назад към Други Български Шампионати и Състезания
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта