|
||
ded maroz написа:...веднага вързвате ръцете на желаещите да участвуват с чл.4т.1----"клубове получили лиценз от БФАС "...
Чл.4. СЪСТЕЗАТЕЛИ И ВОДАЧИ
4.1. Състезател в едно състезание са клубовете, получили лиценз от БФАС за съответната година (чл.32 на НКАС)
4.2. До участие се допускат водачи притежаващи свидетелство за правоуправление на автомобил, валидна застраховка гражданска отговорност.
4.3. За участие във състезанието не се изисква състезателен лиценз.
Lubo написа:По-удачните класове са до 1.4-стрит, до 1.6-стрит/про, 2.0-стрит/про и над 2.0-стрит/про.Грубата грешка,която допуска организатора на тайм атак с малките класове ще дръпне поне половината от желаещите да карат в тях.Говорих с Владо Илиев да бъде вдигната скороста както и ще има известни побългарявания.При положение, че всяка едно мнение в тази тема ще бъде взето под внимание при съставянето на правилника се надявам, че този шампионат ще има огромни шансове.Все пак на малко места могат да се срещнат прота с аматьори.
sonny написа:Lubo написа:По-удачните класове са до 1.4-стрит, до 1.6-стрит/про, 2.0-стрит/про и над 2.0-стрит/про.Грубата грешка,която допуска организатора на тайм атак с малките класове ще дръпне поне половината от желаещите да карат в тях.Говорих с Владо Илиев да бъде вдигната скороста както и ще има известни побългарявания.При положение, че всяка едно мнение в тази тема ще бъде взето под внимание при съставянето на правилника се надявам, че този шампионат ще има огромни шансове.Все пак на малко места могат да се срещнат прота с аматьори.
ри Тайм Атака, най-големия проблем през 2008 и 2009 беше, че в един клас караха стрийт коли и подготвени коли. това няма а е така през 2010. Не знам какво са били ощетени малките класове там. Там досега бяха до 1600сс, до 2000сс и над 2000сс.
Назад към Други Български Шампионати и Състезания
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта