|
||
kiko написа:Имам няколко въпроса :
Защо стрийт класа кара само в неделя?Само два пъти по 6 минути и това начин за премахване на класа ли е?В крайна сметка за 20-30 лева такса участие да си 12 минути на пистата е малко ........... .
Мод. класа ще трябва да е с клетки след средата на годината.Кой ще проверява годноста на заварките?След като има изискване за точно определена клетка,трябва да има контрол за нейното поставяне и здравина?
Последно въпросче.Лично аз имам Рено Клио .Ползва се за ежедневно каране.Има монтирани седалка,колан,модифициран волан,променена спирачна система и някакъв тип окачване.По двигател не се знае какво е правено.Та тази кола не е за стриит класа,макар и да се ползва всекидневно и да няма проблеми при проверки от кат.Та ..тази кола след средата на годината в кой клас ще кара?Няма да й се сложат ролбари,както и на повечето коли на които собствениците ги ползват като ежедневни.Както и не става за стрийт класа.Но и дори да ставаше ................ примерно от Видин да дойда до Дракона и да карам 12 минути на пистата е леко казано ............ .
Нищо лично.Знам,че трудно се организират нещата.Но когато кажеш : мой си е шампионата -аз решавам,за да имаш финансов успех ,ще трябва да се аргументираш пред "клиентите си"
evca написа:....Малко са ми странни разни шмекерии с моторите на Хонда,ама важното е,че има адреналин и удоволствие у всички.
Назад към Други Български Шампионати и Състезания
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта