Царя продава ПУНТОТО?!

За темите, които са общи за две или повече от горните категории

Мнениеот txl » Чет Авг 17, 2006 08:43

K_Power написа:Но въпроса е, че това не може да се контролира, как ще го контролират, минава техн. преглед, влиза в бокса, препрограмират му електрониката и си излиза като пич!


И на излизане (или след някой СЕ) го чака изненадваща проверка.
Аватар
txl
Администратор
 
Мнения: 1993
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 15:42
Местоположение: България
Име: Тодор Томов

Мнениеот EVOsport » Чет Авг 17, 2006 10:26

Благодаря на Крисо и techfan!
Изображение
Изображение
EVOsport
 
Мнения: 837
Регистриран на: Чет Яну 26, 2006 10:56
Местоположение: Казанлък
Име: Любен Емануилов

Мнениеот K_Power » Чет Авг 17, 2006 16:48

От онзи онборд, който съм гледал и от Айпрес, освен първа всичките му бяха много дълги, на излизане от по-остри завой и умира от всякъде, например поне това, което ми е направило впечатление, на по-острите завой С1600 има по-голям ряз от С2000, то едно заради 4х4, ама колкото и да е...
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот todor hristov » Чет Авг 17, 2006 17:47

Струва ми се,че след ръчна не и стига тяга и се налага превключване на ниска предавка в завоя.Тая кола иска гладък път с дълги прави и дълги плавни завои.А кажете как така на нашия асфалт отпаря българските rally stars?!
todor hristov
 
Мнения: 680
Регистриран на: Чет Ное 17, 2005 11:44
Име: todor hristov

Мнениеот K_Power » Чет Авг 17, 2006 18:07

То това й е предимството тук, наще отсечки повечето са магистрални! Мухово е много бърза отсечка, велинград също, белмекен е баш ралиджийска отсечка!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

Мнениеот BradurS » Чет Авг 17, 2006 20:52

Значи по принцип като се замисля на царя гумите, които е включил в обявата няма начин да са нови, понеже ако бяха нови щеше да си ги продаде на Дунев, Вилхем или Гвоздейков(понеже само на тях ще им свършат работа 17" и то нови). И остава 100-те гуми да са употребявани и затова ги включва в обявата защото няма кой да му ги купи!
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Мнениеот plm » Чет Авг 17, 2006 22:20

txl написа:
K_Power написа:Но въпроса е, че това не може да се контролира, как ще го контролират, минава техн. преглед, влиза в бокса, препрограмират му електрониката и си излиза като пич!


И на излизане (или след някой СЕ) го чака изненадваща проверка.

Начина на контролиране е такъв, че няма нужда от изненадващи проверки.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот FX7 » Пет Авг 18, 2006 00:13

plm написа:
txl написа:
K_Power написа:Но въпроса е, че това не може да се контролира, как ще го контролират, минава техн. преглед, влиза в бокса, препрограмират му електрониката и си излиза като пич!


И на излизане (или след някой СЕ) го чака изненадваща проверка.

Начина на контролиране е такъв, че няма нужда от изненадващи проверки.

Е хайде сподели го де... или нас това не ни интересува :D
Аватар
FX7
 
Мнения: 930
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 11:21
Местоположение: Sofia
Име: Delkaite go profila

Мнениеот rossen79 » Пет Авг 18, 2006 13:34

не мога да се сетя в кои саит го гледах ,щото беше още като го купи,но пишеше нещо от сорта 4е царя е имал много проблеми с закупуването на автомобила и се е наложило БАСО да лобира пред АУТО ИТАЛИЯ за да може царя да изплати на 3 вноски исканите от фирмата 200 000,но пак казвам 4е незнам колко е верно
Аватар
rossen79
 
Мнения: 203
Регистриран на: Съб Авг 05, 2006 22:36
Местоположение: plovdiv
Име: Росен Маджуров

Мнениеот FX7 » Нед Авг 20, 2006 00:56

FX7 написа:
plm написа:
txl написа:
K_Power написа:Но въпроса е, че това не може да се контролира, как ще го контролират, минава техн. преглед, влиза в бокса, препрограмират му електрониката и си излиза като пич!


И на излизане (или след някой СЕ) го чака изненадваща проверка.

Начина на контролиране е такъв, че няма нужда от изненадващи проверки.

Е хайде сподели го де... или нас това не ни интересува :D

Или дайте поне няк'во линкче (като гледам има поне трима много светнати ) то не че е няква тайна , ама понеже на мен сега не ми се търси , а ми е интересно какъв е този начин.... Та ако може ....?
Аватар
FX7
 
Мнения: 930
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 11:21
Местоположение: Sofia
Име: Delkaite go profila

Мнениеот txl » Нед Авг 20, 2006 01:39

FX7 написа:Или дайте поне няк'во линкче (като гледам има поне трима много светнати ) то не че е няква тайна , ама понеже на мен сега не ми се търси , а ми е интересно какъв е този начин.... Та ако може ....?


Не съм запознат, така че не искам да коментирам, но най-елементарното е - пломбира се така, че да не може да се "пипа"...
Аватар
txl
Администратор
 
Мнения: 1993
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 15:42
Местоположение: България
Име: Тодор Томов

Мнениеот plm » Нед Авг 20, 2006 09:45

Контролирането става като комисарите свалят записаните данни за работата на мотора от електрониката на колата.
plm
 
Мнения: 4137
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 19:20
Местоположение: София
Име: Пламен Петков

Мнениеот techfan » Нед Авг 20, 2006 12:22

plm написа:Контролирането става като комисарите свалят записаните данни за работата на мотора от електрониката на колата.

Да, това е основният начин! Има специфицирани изисквания от ФИА ,където има подобни ограничения, как да бъде извършван телеметричният контрол от техн.комисари на данни от различните борд ECU'та, през време на самото състезание и след него-напр. при шампионатите: STCC ,BTCC,GT,F1(особенно във F1, виждате че при разследване от съдийте, на какъвто и да е инцидент ,се използват абсолютно всички налични телеметрични данни от моента, в кото се е случил ). Тъй , като по правилник в рали шампионатите не е позволена никаква телеметрична връзка с автомобила ,освен радио връзка с екипажа, тези проверки трабва да бъдат извършени след самото състезание .В Пунтото на Бaсо имаше налични два ECU блока за ДВГ (основен и втори ,като резервен -закрепен в/у пода в краката на навигатора) и един за данни (MARVEL 4 и система за data loging RDL на Magneti Marelli ) . Тук със сигурност не е имало контрол на телеметрията от автомобила му, както и наличието едновременно на две ECU'та за ДВГ,поне аз така мисля...
techfan
 
Мнения: 46
Регистриран на: Нед Юли 23, 2006 01:14
Местоположение: Sofia
Име: Emil Boshnakov

Мнениеот FX7 » Пон Авг 21, 2006 00:41

..."дай мигачи , дай стопове , колко мм. е диска ..."
Не две , ами пет "ЕКУ-та" ще си сложа щом може да се мине безнаказно ...
Аватар
FX7
 
Мнения: 930
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 11:21
Местоположение: Sofia
Име: Delkaite go profila

Мнениеот K_Power » Пон Авг 21, 2006 15:28

Еми все едно да има 5000 лева на улицата и ако ги вземеш нищо няма да стане и ти да не ги вземеш!
Kristian Metodiev Pavlov
VW MANIAC
Изображение
Аватар
K_Power
 
Мнения: 2636
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:57
Местоположение: гр. Банкя
Име: Кристиян Павлов

ПредишнаСледваща

Назад към Български шампионати

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта