|
||
Kaluf написа:Мисля, че всички правим горе - долу едни и същи мотори. М/удругото имам 2 блока 1,3 ремъчни с дебели ризи, но ще ти излязат много скъпо.
аз мисля, че който кара ФАЛШИВ - лъже само себе си колко велик пилот е!
burner написа:аз мисля, че който кара ФАЛШИВ - лъже само себе си колко велик пилот е!
Много е лесно да се каже ... дефакто има голяма разлика между фалшиф и ... фалшиф
Едно е някой да се мъчи да победи като си доработва колата "маааалко" повече от разрешеното ... а съвсем друго /поне според мен/ е когато липсата на средства те кара да павиш некъв сбирщайн с подръчни средства в опит да си направиш колата мааалко по-конкуренто способна. От цялата работа не губи другия дето налива пари в колата си нито ти се заблуждаваш че си пилот ... ами просто хоум мейд колата ти дава възможност поне за малко да си в цепията и да си свериш часовника колко можеш да караш докато нети се счупи творението. Но като крайно класиране няма как да повлияеш защото и логиката казва че ако е самоделките са надеждни никой няма да си купува примерно окачване олинс ами щеше да реже стержени и да пълни амортесьорите и да кара "фалшива" кола щото я е смъкнал 2см под разрешеното.
D.Nikolov написа:виж ся ; няма такова нещо в спорта като "фалшив" и "малко фалшив" това се нарича ИЗМАМА освен това хоби групата е толкова освободена за доработки в стил "хоум мейд",,но има само едно единствено задължение да отговаря на Кубатура!!!!!(и естесвено и по безопасност) и като искаш да си в "цепията" дори и за малко направи го както трябва(по правилата) и ако е правиш тая кола "малко фалшива" за 1/2 година ми направия "оргинале" за 1 или 2 години но като хората а ако неможеш значи неси за този СПОРТ. Все пак това е национален шампионат с точно определини правила, така че ако искаш да си свериш часовника това е начина.
Tipsy написа:За какво почваш такава безмислена тема?
MIROSLAV MARINOV написа:Абсолютно съм съгласен с Д.Николов.Нямя как да си полуфалшификатор.Не може напр. ако си откраднал 1000лв да си крадец,а ако си откраднал 500 да си полукрадец.Порочна е практиката в момента на техническите комисари да проверяват само при контестация.На времето регламента беше такъв,че задължително се отваряха първите трима от всяка група и един по осмотрение на комисарите при съмнение за редовност.Може и последния.Така 1989 на рали "Елма"-Троян отвориха първите трима и четвъртия.Комисарите се бяха усъмнили че на бързите отсечке на качване дава първи времена,а на техничните на спускане -последни.Вместо 1300 беше над 1600.Декласираха го и го наказаха за целия следващ сезон без лиценз.Сега се работи точно в обратната посока.Вместо да върнат това правило те увеличиха таксите за отваряне от 200 на 500 за агрегат и 1000лв за цял автомобил.Това говори че на организеторите хич не им пука кой е редовен и кой не.Просто гледат да си приключат по бързо състезанията и да отидат на банкета.Няма друго обяснение. Друго основание за повишаване на тези такси няма щото те не остават за организатора.С повишаването се цели по малко хора да подават контестации.Нали се сещате че щом едвам сте събрали 200лв да покарате някое състезание едва ли в другия джоб имате още 1000 за контестации.А иначе Митко Стоянов е прав че и преди е имало фалшификатори които са ставали и шампиони.Но лошото е че сега почти всеки който прохожда в спорта първо пита как да си изфалшифицира колата още преди да е взел лиценз.Заключенията обаче че всички били фалшиви са много погрешни.
Назад към Български шампионати
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 43 госта