|
||
OgyWRC написа:Необходимо е да се поясни какво ще се изисква на този технически преглед?!
Кои компоненти на автомобилите ще се записват в "паспортите"?
Тъй като много автомобили са в процес на ревизия, сигурно ще трябва да се представят в "насипно" състояние, дали това е приемливо?
trouble написа:Добре де, какво става с хората, чиито автомобили няма да бъдат готови до месец Март или ще пристигнат да речем 2 седмици преди първото рали. Самостоятелно ли се явяваш на такъв преглед...
mazi написа:А някой има ли идея какви са изискванията на БФАС за тези Технически паспорти и дали тази асоциация на действащите автомобилни пилоти няма да се намеси или както всичко в тази държава и тя е въздух под налягане!!!!
Ogi_sh написа:OgyWRC написа:Необходимо е да се поясни какво ще се изисква на този технически преглед?!
Кои компоненти на автомобилите ще се записват в "паспортите"?
Тъй като много автомобили са в процес на ревизия, сигурно ще трябва да се представят в "насипно" състояние, дали това е приемливо?
Днес говорих с Камен Михайлов,той ми обясни че колата трябва да бъде в изрядно състояние и накичени с цялото обурудване -"Все едно отиваш на преглед за състезание",на въпроса "какво ще стане ако нямам колан по време на прегледа!?"Отговора беше "Явяваш се на поправка",Която вече не е по градове а в София 15 дена след Първоначалният преглед...друго...Спомена и за нещо подобно на декларация в което ще се впишат само 2 дисициплини които смяташ караш..3та не е позволена.Такаче ако някой смята да кара няколко планински и едно две ралите нека да не се чуди защо му искат пожарна система...3то пълното бойно снаражение(екип,каска бельо и т.н) трябва да бъде представено според думите му.
kiko написа:Ogi_sh написа:OgyWRC написа:Необходимо е да се поясни какво ще се изисква на този технически преглед?!
Кои компоненти на автомобилите ще се записват в "паспортите"?
Тъй като много автомобили са в процес на ревизия, сигурно ще трябва да се представят в "насипно" състояние, дали това е приемливо?
Днес говорих с Камен Михайлов,той ми обясни че колата трябва да бъде в изрядно състояние и накичени с цялото обурудване -"Все едно отиваш на преглед за състезание",на въпроса "какво ще стане ако нямам колан по време на прегледа!?"Отговора беше "Явяваш се на поправка",Която вече не е по градове а в София 15 дена след Първоначалният преглед...друго...Спомена и за нещо подобно на декларация в което ще се впишат само 2 дисициплини които смяташ караш..3та не е позволена.Такаче ако някой смята да кара няколко планински и едно две ралите нека да не се чуди защо му искат пожарна система...3то пълното бойно снаражение(екип,каска бельо и т.н) трябва да бъде представено според думите му.
Мартин Сурилов написа:Дали, дали, дали - всички коментари по тази тема от половин година сигурно вече са винаги в този тон, но федерацията ни така и не сметна за необходимо да поясни. В сайта й продължава да не се пише нищо... При събиранията на АДАС не се ли обсъди този въпрос? Това ако не е наболяла тема, не знам кое е?!
OgyWRC написа:trouble написа:Добре де, какво става с хората, чиито автомобили няма да бъдат готови до месец Март или ще пристигнат да речем 2 седмици преди първото рали. Самостоятелно ли се явяваш на такъв преглед...
Накрая точно така ще стане, поради простата причина, че моментът за тези прегледи е крайно неподходящ. В момента се правят основни ревизии на автомобилите, довършват се проекти, събират се пари за нови автомобили ... и на всички тези състезатели и механици не е необходим допълнителен стрес
Та просто трябва да се насрочи и една по-късна дата, малко преди стартовете!
Назад към Български шампионати
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 58 госта