Здравейте,
Тъй като ме помолиха да вляза и да отговоря на някои мнения, ето че съм тук. Държа да отбележа, че това е еднократно и няма да го превръщам в традиция, без значение кой в какво точно ще ме/ни обвинява. Та по същество...
Отговор: Броят на членовете на АДАС е
в пъти повече от посочената цифра. Колко точно членове има и какви са вноските им дотук обаче, мисля че не е предмет на общо достояние във виртуалното. Всеки член на АДАС има възможността и правото по всяко време да изисква подобна информация по установеният начин. Естествено и при всяко Общо Събрание подобна отчетност е част от дневният ред и не е нужно да се изисква специално.
Относно "силната подкрепа" - позволих си да прочета всичките ти мнения по време на създаването на АДАС. Честно казано подобна дейност от твоя страна не виждам, та ще те помоля за в бъдеще да спестиш подобни гръмки фрази. И моля не ми пробутвай реплики като "предупреждавах за възможни спънки", "песимизма спомага за правилна преценка" и т.н. и т.н. Никой от нас не е толкова елементарен. Благодаря!
forloifer написа:Втори въпрос - Какво направи медийната комисия в първото издание на автомобилна проява ??????
Лично аз наблюдавах националните медии и нито една от тях не даде и грам информация, че се е провело такова състезание! Само не искам да си приписваш филма на Евроком, защото това не е постижение на комисията, в която ти участваш!
Изключително съм учуден и се възхищавам на г-н Злати Златев за това, че беше подложен на унизителна атака от страна на председателя на АДАС, който със зъби и нокти искаше да премахне рали "Твърдица" и въпреки всичко г-н Златев направи единствен отразяване на първото състезание, за което аз лично му благодаря!
Отговор: Малко по-горе пресаташето на АДАС Владимир Гатев е отговорил подробно на този въпрос. Аз лично смятам че подобно отразяване на пистова надпревара не се е случвало в подобен глобален аспект. Учуден съм, че следейки националните медии си пропуснал да погледнеш основните национални и ефирни телевизии, както и водещите електронни информационни сайтове. Информацията в тях все още стои - мисля, че и сам ще се справиш в установяването на хронологията на отразяване.
Относно Злати - имам удоволствието да го познавам повече от 10 години. Със сигурност освен достоен човек Злати е и истински
професионалист! Затова аз лично не съм учуден, че е разделил личните пристрастия от работата. Всеки един обективен човек би постъпил така, та възхищението ти е оправдано.
"Унизителна атака" са прекалено силни думи и аз лично не съм видял нито унижения, нито атака било персонално към организатора на "Твърдица", било към самото състезание. Всеки има право на мнение, а всяко едно становище на АДАС е плод на вота на членовете му. Извън работата на АДАС всеки един от участниците има право на лично мнение. Надявам се, че не оспорваш това, нали? Дотук с мнението на Митко - претендирам, че е в пъти по-наясно от мен за състоянието на българските ралита и не е моя работа да коментирам за кое е прав и за кое е сбъркал. Препоръчвам същото и на теб, освен ако не пожелаеш да проведеш лична дискусия в прав текст, а не подмятания из виртуалното пространство.
forloifer написа:Айде сега да видим колко сте искрени вие от АДАС и отговорете поне на тези два въпроса. Искам пак да подчертая, че тук в тази тема можеше да направим нещо градивно и да подсказваме и ние на новата асоциация като фенове, но явно като всичко подобно в България май самочувствието ви дойде в повече.
Отговор: Мисля, че сме достатъчно открити и искрени, а множеството отговори по-горе
въпреки провокативният ти тон подкрепят тази теза. Държа да отбележа обаче, че
никой не е длъжен да отговаря на въпросите зададени от теб, особено по този начин. Всички претендираме, че сме уникални и център на Вселената, но не всички смятаме, че трябва да живеем в чуждата. Надявам се да ме разбираш правилно.
Относно самочувствието и приповдигнатостта му ще ти кажа само, че ако някой от нас се гордее с нещо това е само едно - че най-накрая съществува организация, в която се
прави нещо, а не е поредната сбирка в някоя кръчма, където на маса всеки плюе организация, федерация, съдии, пилоти и т.н. и т.н. И за да не скочиш погрешно - не мисля, че някой от всичките ми колеги (членове на АДАС или не) си е вирнал носа, та нека не подмятаме други подобни дребни провокации.
И последен твой цитат:
forloifer написа:Аз не съм провокатор, а просто реалист! Проблема ми е, че съм от дълги години в този спорт, знам какво е било, какво е в момента и какво ще бъде! Относно това кой съм, мисля че когато форума стане на 100 % напълно явен то тогава естествено ще разкрия кой съм. Затова мисля че това не е най-важно в момента
Мислех си, че щом изискваш прозрачност и прямота от нас - хората, които сме застанали с истинските си имена пред всички, би следвало и ти самият да го правиш. Форумът тук не е 100% явен, но ти задаваш въпроси на конкретни личности и би трябвало и ти самият да заявиш идентичността си. Надявам се да оцениш, че се съобразих достатъчно много и отговорих на всичките ти въпроси. Не очаквай обаче да продължавам да отговарям на анонимни събеседници. Нищо лично, но щом самият ти изискваш равнопоставеност би следвало да предоставяш такава.
bai_bradur_ivo написа:Тук е мястото да задам въпрос към комисията за планински шампионат, каква част от правилата са одобрени от БФАС и дали са одобрени въобще
Ще се радвам ако някой може да ми отговори - мисля че Иван Шопов беше в комисията.
Мога да ти отговоря, но предпочитам БФАС първо да обяви официално всички одобрени от тях промени. Преди да излезе подписано и подпечатано не мисля, че е редно да се обсъжда.
Ще ти споделя за планинско "Благоевград" кое конкретно е плод на съвместната работа на АДАС и БФАС. След направената проверка на трасето ( на 17.02.2009) от представителите на двете структури към организатора бяха отправени следните препоръки и изисквания:
1. Необходимият брой сигналисти да е 16 (шестнадесет) човека, разположени по трасето, съгласно изискванията за безопасност. За справка досега са били 10.
2. Всички сигналисти трябва да притежават по 1бр. зелен и 2бр. жълти флагове. На всеки четвърти пост да бъде осигурен и червен флаг, който се показва само по заповед на Директора на състезанието.
3. По вътрешната част на завой №5 (десен) да бъдат поставени автомобилни гуми оцветени в жълт цвят.
4. От външната страна на завой № 5 (десен) поставеният насип да бъде увеличен, а формата му да бъде променена.
5. От вътрешната част на завой № 12 (ляв) да се отстранят всички наноси до пълното откриване на асфалтово покритие.
6. Завой № 12 (ляв) да бъде подравнен и преасфалтиран.
7. Мантинелата на завой № 12 (ляв) да бъде възстановена.
8. Мантинелата на последният ляв завой да бъде удължена с още едно звено в посока старта на трасето.
9. По външната част на опасните завои да бъдат поставени автомобилни гуми оцветени в жълт цвят.
10. Сервизният парк да бъде ситуиран в равната част на перпендикулярната на старта улица.
11. За предсъстезателен медицински преглед, както и по време на състезанието да бъдат осигурени реанимобил с квалифициран медицински екип.
Държа да отбележа, че г-н Георги Стоянов прие присърце горните препоръки и доколкото познавам работата му - те със сигурност ще бъдат превърнати във факти по време на Планинско "Благоевград" 2009.
И за финал искам да помоля всички, които имат някакви въпроси, забележки или притеснения относно АДАС - ползвайте
форума ни. Още веднъж - затова го направихме свободен за регистрация и няма нищо лошо и/или срамно да изкажете мнението си И там. Благодаря!