изисквания на колата за рали

За темите, които са общи за две или повече от горните категории

Мнениеот littleredaudi » Съб Фев 11, 2006 16:57

Братле нещо си се объркал!!! Хобито са всичко друго ама не и аматьори!!!
Баси колко ми е кеф да карам
Аватар
littleredaudi
 
Мнения: 463
Регистриран на: Нед Май 08, 2005 11:21
Местоположение: София
Име: V.Vasilev

Мнениеот kalinak2003 » Съб Фев 11, 2006 18:36

ми коя беше категорията
kalinak2003
 
Мнения: 16
Регистриран на: Нед Окт 16, 2005 17:56
Местоположение: kavarna
Име: kalin kiradjiev

Мнениеот LadaTunning » Съб Фев 11, 2006 18:43

Аматьорска категория,клас или както искаш го назови няма.
Аватар
LadaTunning
 
Мнения: 172
Регистриран на: Съб Окт 08, 2005 13:46
Местоположение: Нова Загора
Име: Живко Йорданов

Мнениеот BradurS » Съб Фев 11, 2006 18:47

ми коя беше категорията

Направил си си грешен извод. Това че някои състезатели дебютират в тази категория - в никакъв случай не означава че е аматиорска! :wink:
Honda - The Power Of Dreams
Аватар
BradurS
 
Мнения: 2958
Регистриран на: Вто Авг 09, 2005 15:23
Местоположение: Севлиево, В. Търново
Име: Ивайло Христов

Мнениеот DEYAN IYI » Съб Фев 11, 2006 20:07

kalinak2003 написа:искам да продвам да подготвя фиат 125п за съсзание
в аматиорската категория хобикар
иска да знам как да напрая колата по изискванията
гледах линковете ама не ми стана ясно
изискванията ме интересуват сичко за тях


Калине, брате, ако прочетеш мненията ми и това, което са ми отговорили, ще ти стане ясно за какво иде реч!

Или накратко: В Хобикар е позволено абсолютно всичко, що не се отнася до сигурността! Тя е единственото регламентирано изискване!!!

Ролбарите се изготвят според Приложение Ж, което описва всичко подробно относно отделните тръбни елементи, дебелината на тръбите, диаметъра якостта им и захващането за купето (ако разбираш английски или френски, прочети Приложението в съответния раздел и си отвори графики -чрез гугъла- на описаните елементи, за да ти стане ясно).

Седалките, коланите, пожарната и пилотският екип трябва да са в хомологация!

Можеш да пипаш всичко по двигателя (и кубатурата), включително и да го замениш с друг! Трансмисията, окачването и спирачната система се променят според желанията и дълбочината на джоба ти :wink:

Масата на колата няма минимална стойност - олекотяваш, доколкото ти позволява машината! Можеш да смениш стъклата с плексигласови (без предното), капаците могат да са от пластика!

Ами май беше това :wink:

ПП- сега очаквам някой да каже дали съм си научил добре урока :wink: :P :lol: :lol: :lol:
Бай Фичо - ега ти пауъра!!! Изображение
Изображение
Аватар
DEYAN IYI
 
Мнения: 41
Регистриран на: Съб Май 14, 2005 19:53
Местоположение: Пловдив
Име: Деян Раяновски

Мнениеот RaPiD » Съб Фев 11, 2006 22:59

Хоби Кар за мен е една от най интересните групи
Аватар
RaPiD
 
Мнения: 2803
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:40
Местоположение: София
Име: Асен Иванов

Мнениеот 2002turbo » Нед Фев 12, 2006 00:28

И за мен е така :!: :D .....с най-голям интерес наблюдавам хобикара :twisted:
Аватар
2002turbo
 
Мнения: 92
Регистриран на: Чет Юни 30, 2005 15:13
Местоположение: София
Име: Димитър Огнянов

Мнениеот RaPiD » Нед Фев 12, 2006 00:32

на писта София 2005 хобитата бяха най интересни, ебаси кефа беше, направо виках, как се въртяха, лъзгаха и тн. Беше супер, Аи Н бяха скука. Дано тая година да не са.
Аватар
RaPiD
 
Мнения: 2803
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 00:40
Местоположение: София
Име: Асен Иванов

Мнениеот DEYAN IYI » Съб Фев 25, 2006 15:47

RaPiD написа:Ама разбира се че можеш да сложиш друг мотор - това е хобикар все пак!!! Всичко е позволено! До 1400 сс са Х1, от 1400 до 1600 сс са Х2 и тн.


В този ред на мисли, още едно питане за Хоби :)

Вероятно няма да е проблем да се направи Лада с двувалка 1.6 от ФИАТ/Ланча!?
Бай Фичо - ега ти пауъра!!! Изображение
Изображение
Аватар
DEYAN IYI
 
Мнения: 41
Регистриран на: Съб Май 14, 2005 19:53
Местоположение: Пловдив
Име: Деян Раяновски

Мнениеот LadaTunning » Съб Фев 25, 2006 16:01

DEYAN IYI написа:Вероятно няма да е проблем да се направи Лада с двувалка 1.6 от ФИАТ/Ланча!?


...и на мен ми се върти една такава работа у простата тиква.Може да се вземе глава 16 клапанна от аржентина 1.6 и да се "напасне" някъкси(ама това последното как ще стане... :roll: ).
Аватар
LadaTunning
 
Мнения: 172
Регистриран на: Съб Окт 08, 2005 13:46
Местоположение: Нова Загора
Име: Живко Йорданов

Мнениеот DEYAN IYI » Съб Фев 25, 2006 17:45

Имам предвид да се сложи целият мотор, няма смисъл да се пасва глава, щом ДВГ се хваща без проблеми на ладовите скорости!

Все пак тази двувалка е 100 коня и с не много труд ще стане 150-160, а ладата тръгва от 80к.с.
Бай Фичо - ега ти пауъра!!! Изображение
Изображение
Аватар
DEYAN IYI
 
Мнения: 41
Регистриран на: Съб Май 14, 2005 19:53
Местоположение: Пловдив
Име: Деян Раяновски

Мнениеот LadaTunning » Съб Фев 25, 2006 18:35

Те ДВГ на Лада 1.6 Фиат Аржентина 1.6 са почти едни и същи като архитектура(поне така мисля),и според мен ти тряя една 16 клапанна глава да я сложиш на Ладовия,защото един такъв ДВГ е много по-лесно да се намери,отколкото от Аржентина.Друг е въпроса от къде ще се намери такава глава и как ще се сложи...
Аватар
LadaTunning
 
Мнения: 172
Регистриран на: Съб Окт 08, 2005 13:46
Местоположение: Нова Загора
Име: Живко Йорданов

Мнениеот FX7 » Нед Фев 26, 2006 00:21

Всичко може да се сложи , ама с тези ъпгрейти е най вероятно че ще гледате стоповете не само на Мичкин но и на коли като неговата (без Финтили минтили и от руско кекаво желязо ... ) .
Не мога и да си представя как е възможно това нещо да върви почти на равно с витека , ама ... ?
Аватар
FX7
 
Мнения: 930
Регистриран на: Пет Апр 15, 2005 11:21
Местоположение: Sofia
Име: Delkaite go profila

Мнениеот 5 GTT » Пон Фев 27, 2006 11:18

LadaTunning написа:
DEYAN IYI написа:Вероятно няма да е проблем да се направи Лада с двувалка 1.6 от ФИАТ/Ланча!?


...и на мен ми се върти една такава работа у простата тиква.Може да се вземе глава 16 клапанна от аржентина 1.6 и да се "напасне" някъкси(ама това последното как ще стане... :roll: ).

Миналата година на рали кроса в Баховица- Ловеч, имаше една жълта жигула на някъкъв механик с двиг.двувалка от Ланча. Не е участвала, но в сервизния парк нея гледаха с най голям интерес. Така, че ако някой от вас ходи на крос, ще успее да я види.
Аватар
5 GTT
 
Мнения: 48
Регистриран на: Пет Фев 24, 2006 14:38
Име: Георги Дочев Дочев

Мнениеот denis40 » Съб Мар 11, 2006 17:44

a trudно ли се намира този двг и то4но от каква кола е
denis40
 
Мнения: 2
Регистриран на: Съб Мар 11, 2006 17:42

ПредишнаСледваща

Назад към Български шампионати

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

cron