Въпрос за хомологация
Публикувано на: Пон Май 24, 2010 01:15
Здравейте!
След подробно изчитане на правилниците в сайта на БФАС в мен останаха няколко въпроса отностно някой правила и в частност хомологацията.
Имам намерение да подготвя автомобил за планинският шампионат и поради спецификата на избраният такъв, нещата не са съвсем ясни.От доста време имам такива намерения, но винаги не остават средства, а и винаги критериите ми за автомобил са прикалено високи.В момента обаче колите са с една повече и тъй като излишната кола е Фиеста Марк II ,която е напрактика непродаваема ми хрумна да се разровя за възможните варианти за нейното оползотворяване.Нямам намерение колата да станe на момента, когато има средства, време и части тогава ще я правя.
Според прочетеното нейната хомологация е изтекла преди доста години, което би трябвало да ме изпрати директно в X класовете. Така ли е?
Тъй като фабричното двигателче ще си отиде трябва да намеря заместител и тук е голямата дилема.Тъй като тези коли са доста стари, добри двигатели за тях почти няма, като аз трябва да избирам между няколко мотора със и без турбо слагани в XR сериите на Ескорт и Фиеста като избора ми ще се диктува главно от състоянието на двигателя, но ми се иска да се целя и в някой от класовете.Какво е вашето мнение?
Предполагам, че освен мотора ще се смени и целият преден и вероятно заден мост - как тези модификации ще повлиаят на хомологацията? За X групите предполагам, че няма да има проблем?
След подробно изчитане на правилниците в сайта на БФАС в мен останаха няколко въпроса отностно някой правила и в частност хомологацията.
Имам намерение да подготвя автомобил за планинският шампионат и поради спецификата на избраният такъв, нещата не са съвсем ясни.От доста време имам такива намерения, но винаги не остават средства, а и винаги критериите ми за автомобил са прикалено високи.В момента обаче колите са с една повече и тъй като излишната кола е Фиеста Марк II ,която е напрактика непродаваема ми хрумна да се разровя за възможните варианти за нейното оползотворяване.Нямам намерение колата да станe на момента, когато има средства, време и части тогава ще я правя.
Според прочетеното нейната хомологация е изтекла преди доста години, което би трябвало да ме изпрати директно в X класовете. Така ли е?
Тъй като фабричното двигателче ще си отиде трябва да намеря заместител и тук е голямата дилема.Тъй като тези коли са доста стари, добри двигатели за тях почти няма, като аз трябва да избирам между няколко мотора със и без турбо слагани в XR сериите на Ескорт и Фиеста като избора ми ще се диктува главно от състоянието на двигателя, но ми се иска да се целя и в някой от класовете.Какво е вашето мнение?
Предполагам, че освен мотора ще се смени и целият преден и вероятно заден мост - как тези модификации ще повлиаят на хомологацията? За X групите предполагам, че няма да има проблем?