Страница 3 от 3

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

МнениеПубликувано на: Съб Мар 19, 2011 15:24
от Гетов
[quote="kiko"]Едва ли някой се разпорежда - има правила на писане.Аз ще те цитирам да не те изтрият пак :lol: .Макар,че не виждам смисъл.....въпреки правилата.
В крайна сметка пишеш за неща от години.......ми,чи аз немам право да избирам управата.ВИЕ имате това право.ВИЕ си ги избирате.Просто един-двама-трима се бунтуват.Останалите си траят.Докато всички не си потърсите правата,всичко си остава едно обикновенно писане във форум :wink: .Аз съм за бомба в пидерацията,ама никой не ще да я сложи.......някак си се спасявате поединично.


Еми аз колега пък да ти предложа да станеш член на клуба който аз управлявам....да ти дам пълномощия, и да ходиш вместо мен да избираш, че да имаш и ти това право, ти да ги (или да ни) избираш. Просто да си третия дето се бунтува, да не си от тези дето си траят( ще подсигуря за моя сметка камера да те заснеме като Мартин и Иван Маринов, да чуят всички изказването ти...). Да си организатор на всички да си потърсят правата, за да не си обикновен писач във форум........
Та за бомбата ако я имаш готова, сложи я ти но да не си анонимен, и накрая присъедини се и ти към нас че да не се спасяваме поеденично, а да го правим "Тримата"

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

МнениеПубликувано на: Съб Мар 19, 2011 18:50
от kiko
Ми колега нямам намерение да бъда актьор в този цирк.Аз от доста време съм зрител и доста се кефя на момента "колапс" и следващия момент - 30-на нови калпака с лицензи на първо четене за тази година....а има още четения.
Пак ще наблегна на думичката "цирк".Цирк,който се играе на много сцени и актьорите в него са всички в БФАС(пилотите са също в тази организация).
Та какво се получава последната петилетка (примерно,а може и по-рано да говорим) - някой актьор го боцне по дупето друг актьор и човека скача на сцената (една от многото както написах по-горе - форуми,пресконференции,събирания итн. и тн.).И актьора започва : това ми е виновно,онова ми е виновно,тоя е крив,ония е крал,пети мазал и тн. и тн.Актьора,който е на сцената получава бурни овации от публиката за изпълнението.Получава бурни овации И от своите колеги за изпълнението.Е има една част от актьорите в цирка,които не са доволни от представлението,но те си траят - защото всичко се забравя за три дена у нас.
После боцнат друг актьор.Той решава да си представи изпълнението на друга сцена.Отново следват овации,аплодисменти и поредното мълчане на актьорите "агнета".
И така всичко се повтаря с различни актьори на различни сцение.Единични представления от отделни хора (е хайде може и групичка от хора)......без да се включат в сцената актьорите от предишните представления.....просто не ги засяга проблема на даденото представление.

За какво иде реч :
Миналата година се поде въпроса за клетките,железата и техния монтаж.Актьори използваха сцената наречена РАЛИ КЛУБ да направят едно представление на тема : мафия с клетките у нас.Хубаво преставление.Посрещнато с овации от колеги,фенове и дори от групата актьори обединили се в звучното име "АСОЦИАЦИЯ".Но някак си представлението свърши и някои от актьорите попромениха живота си (демек клетките) и всичко приключи за поколенията.
После следва едно от най-зрелищните преставления в модерната история на цирка у нас.Такова стълпотворение от именити актьори на сцената предвещаваше едно голямо шоу.........
Голямо реване падна - тоя реди класиране,ония ме обиди пред света,трети пък го прецакаха пред спонсорите и тн. тн. .Много актьори много нещо.Че дори шефа на гръмката "АСОЦИАЦИЯ" се изрепчи - туй няма да го оставим.
Какво стана - актьорите на далавера се покриха като мишки.Другите актьори набедени за "редене" се скриха в дън земя.Изпълнение голямо стана - че дори и по медии се отрази.НО УВИ .......... на единия актьор не му пукаше за класирането и отсвири проблема,който ще се появи отново.Другия пък актьор видя,че сезона в цирка е лош за него и предпочете да излезе в отпуска.Третия актьор се показа на сцената - видяха го и стига толкоз....пък и на далавера излезна като някакви смешни точки.То имаше актьори дето се бяха поотплеснали в изпълнението,ама се поусетиха,че всичко е залудо.Шефа изведнъж се усети,че тая помощ е много кофти за бизнеса и групичката покрай него попляскаха с ръце,а после дори и поусвиркаха актьорите за слабото изпълнение.
Тей го сега и ......... .Е три години не успя да направиш нищо.Те сега като не си на сцената защо се опитваш да си направиш собственно изпълнение?

Примери бол за изпълнения през годините.Просто дадох най-пресните.


Аз съм просто фен......зрител,семкар.Не мисля да излизам на сцената.Просто всичко е ясно още преди да започне.
Има събрания има правилник как се сменя ръководството.Това,че на актьорите не им пука за цялата картина в цирка е друг въпрос.Замислете се защо всичките вие играете на различни сцени,а не на една обща/главна наречена изборно събрание.............

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

МнениеПубликувано на: Съб Мар 19, 2011 19:08
от Ogi_sh
Ние сме си виновни,от години насам ние отглеждаме една "Глезена Принцеса"...Виновни сме за това че, когато тя без да обмисли нещо казва "Искам задължително" ние отвръщаме "Добре,миличко...сладичко" вместо "Я Фак!"..... А слуайно ако решим да се възпротивим, няма как да стане...отдавна сме останали безгласна сричка.

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

МнениеПубликувано на: Съб Мар 19, 2011 20:11
от kiko
Ogi гледай сега как почва темата:
Павел Жеков се изтърсва "КОЛАПС" и "НЕДАЛНОВИДНА ПОЛИТИКА".Нещо,което всеки го знае.НАЛИ ???? Колко по-лошо ще стане този сезон от миналия.Едва ли по-лошо.Като се замисля - ще има пилоти,ще има състезания.Не по-малко от миналата година.Единственото,което ми минава през акъла е да се измисли нов правилник за точкуване,ама това е друга тема.
Е аджеба г-н Жеков като служител във федерацита ги вижда нещата от доста време.Защо трябва да вдигаме джабала за нещо за което се говори и пише тук поне от ТРИ ГОДИНИ !!!!!
После идва реч за кинти.Лицензи.Мартин се формулира правилно,знае се неговата позиция,знае се защо е напуснал федерацията.
После Миро пояснява и насочва от къде идва проблема.
Всичко иззглежда мирно и тихо,може да се аналезират проблемите,които в крайна сметка на НИКОЙ пилот не му дреми - това са пари за половин гума!
Мартин започва една интересна тема за разходите за миналия сезон.Да - хубаво.Да знаем,ама туй нещо трябва да отиде другаде в нашата държава и да се направи една сеч от меката китка на пожарникара.
И идва един нов потребител......Иван Иванов.Туй малко несериозно,ама кой за какво и как се бори този човек?Следва една дълга сценка.Интересна,ама какво се получи......информация.
За УБО .....ем,чи мойта,ако мята гащи из целия свят да оправя бакиите на тази шибана държава,най-малкото,което ще ми дойде на акъла ще е си взема и целия квартал около сервиза и всички апартаменти във входовете на изброените имоти.КАКТО И НА ВСЕКИ ОТ ВАС.Какво общо,обаче има това с "КОЛАПСА" ??
Жоро Петров - имал .. взел.... успял,ама това не трябва да се разглежда от БФАС и нейните актьори.Има си хора в тази държава.Като не успеят - ми евалата!Дай боже всеки му!
Имало някакъв адвокат - ми хубаво.Пишете,дайте съвет,дайте предложение на управителен съвет как да го промени тоя никролог.
Мека китка - ейй не така.Педалите стават модерни.Трябва да се уважават тези мераци у всеки един човек.Въпроса е върши ли работа,ако не има начин как да се махне......ако чак толкова ВИ пречи.
За шефа нещата са ясни.Едва ли има някой над 10 годишна възраст в този форум,който да не знае за какво иде реч.ЕЙ ПОЧТИ ДА ПОВЯРВАМ,ЧЕ ИМА НЯКОЙ,КОЙТО ДА НЕ НАПРАВИ ПОДОБНА ДАЛАВЕРА,АКО Е НА НЕГОВО МЯСТО :lol: :lol: :lol:
Та това беше информативен пост без нищо повече.Има си институции за такива инфота.



Къде отиде темата - никъде.Павел Жеков поде инфо,Мартин го последва и до една - две страници всичко ще свърши.После ще падне все по-надолу и все по-надолу.
И така до другата подобна тема.

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

МнениеПубликувано на: Съб Мар 19, 2011 21:39
от GT 51
Пичове, та как започна темата...??? Отложено състезание, защо...??? Къде и как се раздържавиха спортните съоръжения...??? Защо не са дадени на АСК по места...??? Подаръци раздава само Дядо Мраз , ама той не съществува, нали..??? Всеки се е ориентирал във времето,нали...???Всичко става с пари и желание,аз ще ви дам един прост пример ...в гр.Перник имаше две картинг писти,в момента са запустяли и двете...защо..??? Няма кой да инвестира и да направи нещо от тях,да ги развие,това едно на ръка, в някой градове стана работата , в други не, но не това е най важното.По интересното ми е , че много хора недоволстват , а никой нищо не прави.Има хора с възможности , но не го правят,а са вътре в спорта,защо...??? Мен тези въпроси ме занимават.Нормално е всеки един организатор на състезание да си прави сметката на приходите и разходите , защото всичко е на неговата глава.Що се касае до това ,кой какво и как е гепил...има си ред , правораздаващи органи и ако някой е виновен за нещо, трябва да си носи отговорност.Но досега , ако не се лъжа , няма наказани...нали...??? Значи всичко е наред...Така ли е..? По важното е да се мисли какво може да се направи за в бъдеще, а не да се тюхкате за "доброто старо време".Аз съм просто фен на моторните спортове,и желая когато отида на състезание да се радвам на ездата на пилотите, да има битка за титлата,да се кара за публиката, да ни правят кеф пилотите....Това е , много е просто.! Скоро, когато се смени ръководството на Федерацията или на Империята, или на Дарт Вейдър ако щете , ще стане много интересно.Що се касае до таксите за участие , ми нормално е да са такива...и не смятам , че са високи,даже са ниски, с оглед на организацията на дадено състезание.... :wink: Айде , до нови срещи... :wink:

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

МнениеПубликувано на: Нед Мар 20, 2011 17:46
от MIROSLAV MARINOV
Владе,пистите за картинг са запустели защото не стават за гоуфове :D.Ако ставаха ,да ги е лапнал някой.
Това разбира се е шега.
А сега сериозно.За пореден път умолявам всички ,които се наричат фенове но не се състезават да не дават оценки кое е много или малко като цена ,колкото и да са добре материално те самите.
Фактите доказаха това ,което казах 2009 година,че с вкарването на ХАНС-а и с увеличаването на таксата участниците ще намалеят на половина и това се случи.Освен първите 15 екипажа ,всички останалил са притиснати от тези изисквания.
В условията на криза всички намаляват дължината на ралитата,само ние най богатите ги увеличаваме.
Всички освен състезанията на ФИА имат вътрешни състезания с облекчени условия,само ние се съобразяваме със световните.
Дори в Чехия където този спорт е най уважаван, в историческите автомобили на рали Барум,които са аналог някакъв на нашата гр Х,не плащат такса,застраховката им е 100евро,и изискванията към състезателите са да имат негоряем екип и каска.Това е.Хората мислят за състезателите и феновете си.
Всички сте фенове на богатите клубове,но я отидете при някой с Н2.Вижте как с много труд и малко пари подготвя една кола и след това му трябват 10 бона да седне в нея и тогава му разкажете как трябва да си купи хансове ,към тях каски ,седалки.....и как тези неща не са скъпи,даже са много ефтини.

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

МнениеПубликувано на: Пон Мар 21, 2011 09:43
от OgyWRC
MIROSLAV MARINOV написа: ... Това е. Хората мислят за състезателите и феновете си ...


И тук се мисли, но в друга посока. Спортът ни е свързан с доста пари и това явно кара хората да показват най-лошото от себе си. За сълажение, нито БФАС, нито повечето клубове имат дългосрочна програма за развитие и насочват усилията си към "усвояване" на средства на момента, "източване" на някой рекламодател или спонсор, пък после каквото стане ...
Ако се мисли поне малко за развитието на спорта, хем спортът ще върви напред, хем ще има повече за "усвояване" от всички, но тази проста истина май е трудна за осмисляне!

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

МнениеПубликувано на: Вто Мар 22, 2011 15:45
от Ferjancz
MIROSLAV MARINOV написа:Владе,пистите за картинг са запустели защото не стават за гоуфове :D.Ако ставаха ,да ги е лапнал някой.
Това разбира се е шега.
А сега сериозно.За пореден път умолявам всички ,които се наричат фенове но не се състезават да не дават оценки кое е много или малко като цена ,колкото и да са добре материално те самите.
Фактите доказаха това ,което казах 2009 година,че с вкарването на ХАНС-а и с увеличаването на таксата участниците ще намалеят на половина и това се случи.Освен първите 15 екипажа ,всички останалил са притиснати от тези изисквания.
В условията на криза всички намаляват дължината на ралитата,само ние най богатите ги увеличаваме.
Всички освен състезанията на ФИА имат вътрешни състезания с облекчени условия,само ние се съобразяваме със световните.
Дори в Чехия където този спорт е най уважаван, в историческите автомобили на рали Барум,които са аналог някакъв на нашата гр Х,не плащат такса,застраховката им е 100евро,и изискванията към състезателите са да имат негоряем екип и каска.Това е.Хората мислят за състезателите и феновете си.
Всички сте фенове на богатите клубове,но я отидете при някой с Н2.Вижте как с много труд и малко пари подготвя една кола и след това му трябват 10 бона да седне в нея и тогава му разкажете как трябва да си купи хансове ,към тях каски ,седалки.....и как тези неща не са скъпи,даже са много ефтини.



Е сега Миро, дай като сме фенове и да не коментираме. То все ще се изтъпанчи някой и ша каже - не говорете за това, не давайте акъл за онова. Е за какво да си говорим!? Фенството само по себе си включва и жълтините, и професионалното семкарство, както и даването на акъли! Верно е, че ХАНС-а затруднява много от пилотите, ама в Холандия, Чехия, Унгария и къде ли не карат с ХАНС пък при нас , нали.... Ако си мислиш, че навън няма финансово затруднени пилоти - еми в грешка си. Искаме да се кара по ясни правила, еми ако караме по правилата на ФИА (предполагайки,че те са най-правилни) и се спазват на 100% , нали ти е ясно колко много коли няма да бъдат допуснати, кеф ти и Н-ки дори!? Закаските с фалшиви хомологации, за седалките, за ролбарите , за хомологираните сандали и и и и да не продължавам (неща - обществена тайна) И като се търси отговорност на някой, то тя е компексна и на фед, и на пилоти, и на фенове ако щеш, защото до момента все в един двор отиват камъните, не че не е правилния двор, ама и не са само за там. Все се опитваме да "ебем дявола у въздуха, ама той пусти шава"! И кажи най-накрая кога ще пием бира да си "посемкарстваме" малко :mrgreen:

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

МнениеПубликувано на: Вто Мар 22, 2011 15:53
от Ferjancz
OgyWRC написа:
MIROSLAV MARINOV написа: ... Това е. Хората мислят за състезателите и феновете си ...


И тук се мисли, но в друга посока. Спортът ни е свързан с доста пари и това явно кара хората да показват най-лошото от себе си. За сълажение, нито БФАС, нито повечето клубове имат дългосрочна програма за развитие и насочват усилията си към "усвояване" на средства на момента, "източване" на някой рекламодател или спонсор, пък после каквото стане ...
Ако се мисли поне малко за развитието на спорта, хем спортът ще върви напред, хем ще има повече за "усвояване" от всички, но тази проста истина май е трудна за осмисляне!


Оги, къде този спорт не е свързан с много пари....? :mrgreen: :mrgreen: Далеч съм от мисълта, че по другите дъжави, властимащите в тези спортове не си блажат дупарите по един или друг начин, ама спорта им върви нали? Както бяха казали другарите от ОЛАФ при посещението си при един наш виден политик - това краденето не сте го измислили вие, а ние. То е ясно, че при съставянето на бюджет има едни 10% за под масата на този и онзи и с другите 90% вършим работа. Ама вие искате да вземете 90% и с 10% да вършите работа - е няма как да стане!!!!!! И те така :mrgreen:

Re: БФАС И КОЛАПСА НА АВТОМОБИЛНИЯ СПОРТ В БЪЛГАРИЯ

МнениеПубликувано на: Съб Май 28, 2011 00:11
от GT 51
Значи може....нали....стига да има желание, а не, охкане и пъшкане....Успех... 8)