Розети ще кара с турски лиценз ,доколкото разбрах за да взимаш точки за шампионата на резаните трябва да се състезаваш под техният флаг/в това не съм много сигурен де/
Турски, Грузински, Танганайски какво значение има. Разбира се, че става дума за пари. Щом има възможност да кара и да не губи форма, защо не. Големи пилоти като Авчи, Бостанджи и Ишик (поне аз тези съм виждал), са излязли от турската школа. А туко виж "резаните" са го изпратили на IRC Сливен.
В последните няколко години в Турция се дават ОГРОМНИ пари за развитието на спортовете, както и доброто представяне на Турция по м/у надородни състезания и трупането на точки. Свидетел бях на това какви пари се наливаха, но в олимпийските спортове на тази страна. Поставени им бяха задачи за извоюване на квоти, чрез домакинството на Турция в много СК. За 2 години го постигнаха.
Няма да се учудя на европейски шампион с турското знаме.
Като прост човек намерих този член или както се казва.
"13. DRIVER’S AND CO-DRIVER’S NAMES The first initial(s) and surname of both driver and co-driver, followed by the national flags of the country of the ASN from which they have obtained their licences, must appear on the rear side window on both sides of the car, adjacent to the competition number."
Доста се отклоняваме от темата ,но съседите очакват да извадят най -малко 6-8 С2000 в шампионата им ,десетина Р2 и С16000 Според слуховете вариантите са: Фабия С2000-Розети ,Казас,Ишик и Чукурова ФиестаС2000-Авджи и Бостанджи 207-Атеш ПунтоС2000-Кара
Да, наливат се много пари в Турция. В автомобилният спорт имат 3-4 големи отбора, които разполагат с по 7-8 автомобила - Форд Кастрол Турция (2 С2000 и 7-8 Фиести Р2), Ток Спорт, Пегасус, Паркур рейсинг и още няколко. Нивото на турците не е на кой знае какво ниво и мисля, че Розети ще го покаже много добре. Единствен Ягиз Авджи има сериозен потенциал да постигне нещо сериозно, въпросът е дали ще го изкарат навън да кара.