от beta_racing » Пон Яну 16, 2012 15:31
Системата на точкуване, що се отнася до даването на двойни точки в последното рали на шампионата, което и тази година е Кипър, се запазва. През 2011-та пилотите, които завършиха и в предпоследния кръг на IRC - Рали Шотландия, "умножаваха" точките си по коефициент 1.5, а за Рали Кипър, както стана ясно, коефициентът бе 2. Всичко това бе направено, за да може интригата да се запази до края и в същото време да се привлекат повече пилоти за съответните ралита и най-вече водещите от кервана.
Точно тази точкова система бе в основата Андреас Микелесен да спечели първата си титла в IRC, след като победи и в Рали Шотландия, и в Рали Кипър.
Другата промяна в точкуването е следната - вече пилотите ще броят най-добрите си 8 състезания от всички 13, а не 7, както бе до 2011-та. Това се налага заради повечето ралита, които тази година съставят календара на IRC (бройката е с две повече от миналата).
===============================================
Хари Хънт ще направи пълен сезон в IRC през 2012 година, като, разбира се, ще вземе участие във всички 13 кръга на шампионата. Той спечели класа за коли с две задвижващи колела през 2010 година в IRC, а миналата година бе най-добър сред колите 2WD в PWRC.
Ето и какво споделя Хънт: "Целта ми е да се възползвам от опита си, който натрупах през 2011 година и да го използвам колкото се може по-рационално през 2012-та. Ще карам Ситроен DS3 R3T за втори сезон, а и доста от ралитата в IRC се повтарят, което значи, че имам опит както с колата, така и с трасетата. Що се отнася до новите ралита, ще се радвам да ида и да се състезавам с местната конкуренция."
Роби Дюрънт ще продължи да бъде навигатор на Хари Хънт и през този сезон.
===============================================
"ДМ ДООР" ЕООД - гаражни и индустриални секционни врати, автоматизация на врати и портали, ролетки, pvc завеси, автоматични бариери и още много други!