dobata написа:Г-н Шопов започвам по т.5, никои не ни е заплатил, АМА ТО И НЕ ТРЯБВА защото от 88-ма г.имам честа да имам всички годишни наредби и да ви кажа ,а и не е само мое мнение, а на 18клуба с който имам някакви контакти. ПО ГЛУПАВА НАРЕДБА НИКОГА НЕ Е ИМАЛО. Съжалявам ако ви разлюлях пиедестала, това го казвам защото света излиза и по настрани от вашия хоризонт.
Оценявам споделеното мнение, но пропуснахте личните си действия до момента по въпроса. Коя Наредба направихте Вие или поне ми цитирайте писмено отправените Ви предложения. Не за друго, но е лесно нещо да се обяви за глупаво, но е много по-ценно някой да поработи за "по-умно".
dobata написа:Ще попитате кое не е наред в наредбата /ами кое е, къде са пилотите под 18г.
Несъмнем пропуск, за който съм съгласен. Действащият УС на БФАС е алармиран няколкократно през последните месеци. Вместо да поправят пропуска, те побързаха да угодничат, връщайки стария ред на стартиране. И това при положение, че обратният ред доказа, че е по-интересен за публиката.
dobata написа:2 каква е тази лицензационна система.
Кое точно не Ви е ясно? Защо има два типа лицензи или нещо друго?
dobata написа:3 кое от написаното се спазва към днешна дата и кой каза 1 добра дума за наредбата освен разбира се тези който я правиха. Къде е написан ПЕРФЕКТНИЯ календар, а кой организира, какви са сроковете, и кой ги спазва. За този пладнешки обир застраховка - та нали всеки си е осигурен здравно, а и да не е си има закон за това, а не бфас. Къде отидоха тези пари. Видно по списъка с лицензираните се събра прилична сума.
Това дали ще се спазва Наредбата и доколко се грижат комисиите, техните представители и УС на БФАС. Защо не се следи стриктно може би трябва да попитате действащите и законни представители на гореспоменатите органи на БФАС. Аз нямам правото нито да ги контролирам, нито да отговарям вместо тях.
Относно медицинската застраховка - заинтересувайте се и ще се убедите, че в другите държави (например Италия, Австрия и т.н.) медицинската застраховка е неотменна част от състезателния лиценз. Законът за здравното осигуряване няма нищо общо с медицинската застраховка при състезателен инцидент - не бъркайте понятията.
dobata написа:Мисля, че не искате да продължавам, а до това кой съм, ами и аз като вас не искам афиш просто един който е помогнал на доста хора да влязат в този спорт. Някой от тях и шампиони в класовете си, ако искате 0877822235 ми е номера нямам нищо лично към вас, но ми се струва, че на гърба на много момчета съществува една голяма група хора. Последните години когато казахте че е имало злоупотреби лицензите бяха по 80лв.а откъде ли имаше пари за крадене, сега 170. а пари няма.Много странно. Нищо не ми казахте за шосейните гонки. Не е ли работа на БФАС да ги изтегли от булевардите. Странно защо мълчите.Според мен, ако някой е взел пари за подготовката на сезон 2014 е редно да ги върне.
За мен не е важно да се помага да влизат хора в спорта (извинете ме, не принизявам Вашия труд лично), много по-важно е тези хора да имат нормална обстановка за развитието си, а такава според мен лично в момента липсва.
И аз съм бил шампион (2 пъти) в своя клас, но това с нищо не промени условията, при които трябваше да спортувам. Личните ми постижения са нещо различно от общественоважните фактори за спорта като цяло.
Злоупотребата с лицензите дойде още по времето на г-н Янакиев, когато се обяви, че се "начислява ДДС" и от 100лв станаха 120лв. Лично съм ги предупредил (писмено и с входящ номер), че подобно начисляване на ДДС е излишно и неправомерно. Както и преди споменах - сама птичка пролет не прави, та нещата отидоха и по-нататък.
Дали лиценза е 80лв или 800лв - по-важен е принципа на разпределение и харчене на тези средства както сам сте упоменал. И в двата случая тези пари могат да бъдат откраднати или оползотворени за доброто на спорта. Защо все още се практикува основно първото предположение е резултат и роля на управлението на БФАС - може би трябва да попитате тях.
За "гонките по улиците" не съм написал, защото е встрани от темата. Не е роля и грижа на БФАС да отмени тези "надпревари", а на "Пътна полиция". В бъдещото управление (ако изобщо бъде вписано) има представител точно на тази структура и се надявам да се работи по въпроса. Тези "състезания" могат да бъдат контролирани и възпрепятствани от БФАС, едва когато те са законосъобразни и "организирани". Към днешна дата няма организация, която да застава зад тях, а това чисто юридически не позволява на БФАС да взема отношение към всеки участник поотделно. Простичко казано - БФАС няма право да се меси.
Ще се обадя и по телефона, макар че е малко късно. Надявам се, че отговорих конкретно на поставените въпроси и очаквам същото от Вас.