Аз съм последният, който би подкрепил настоящото ръководство, което отдавна трябваше да си е отишло.
Прочетох внимателно чл. 5 от
"Специален правилник за провеждане на автомобилни състезания на затворен маршрут за 2014г.".
Забелязвам, че се допускат автомобили, които "отговарят на изискванията на приложение "Ж" на ФИА
и наредбата на БФАС за съответната година". Мисля, че БФАС има право да внася допълнителни и специфични изисквания
само за националния шампионат. Когато се касае за международно, европейско или световно състезание, чиито домакини сме, тогава трябва стриктно да се спазват наредбите на ФИА (ярък пример е скандала от 2010-та година, когато имате 3 регламента и класирането беше
гласувано). На база на горното не съм убеден, че само този член е достатъчен за да бъде отнет лиценза на БФАС. Мисля, че подобен казус ще е дълга борба между различните юристи, от което отново ще загуби спорта (ако изобщо съществува).
Не мисля, че отнемането на лиценза е решение на проблема, който си тлее от години. Трябва да се мисли в посока на принципно, коректно и дългосрочно управление (с или без лиценз). Ако жалбата е основателна (пак казвам - разсъждавам си на глас, не съм 100% убеден в правотата си) ни чакат дълги спорове и в най-добрият случай - отнемане на лиценза. Това би довело до нови разправии, пръкване на 2-3 кандидати за нова федерация (не че ги няма и в момента, скоро единият даже скачаше срещу мен) и... нищо полезно.
Със съжаление отбелязвам, че истинските ни проблеми са в самото автомобилно общество. Ако то продължава да приема шуробаджанащина, променливи правила по време на състезателен сезон, еднолични решения, фалшиви отчети и бюджети, то и Господ да слезе на земята, пак няма да се случи нищо хубаво.
Разсъждавам си само, може пък и да не съм прав...